Retail Media – więcej niż reklama. Od ekranu do koszyka
Dołącz do najważniejszego wydarzenia branżowego 2025 roku, które na stałe wpisało się do mediowych kalendarzy. Już za niecały miesiąc, 18 listopada, spotykamy się po raz szósty!
W tej edycji pokażemy, że działania retail media to zintegrowany ekosystem, w którym reklama staje się częścią doświadczenia zakupowego – od momentu, gdy klient zobaczy produkt na ekranie, aż po decyzję o jego dodaniu do koszyka. A wszystko w formule bezpłatnego streamingu na żywo albo stacjonarnie w Centralnym Domu Technologii w Warszawie.
Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą:
- Sam Lloyd, Head of Strategy w Barrows (część WPP Commerce)
- Matthew Dearden, CEO & Co-founder w Alight Media
- Jakub Biel, ekspert od kreatywnego marketingu
Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:
- posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
- poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
- zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
- poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
- wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
- zdobądź 20 punktów za udział w konferencji do recertyfikacji DIMAQ (DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych)
Zarezerwuj swój czas na potężną dawkę pomocnej wiedzy i praktycznych wskazówek. Więcej informacji: DataDrivenDOOH.pl
| #DataDrivenDOOH | Data: 18-11-2025 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |
