• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

EastMedia 2025: wiedza, praktyka i inspiracje dla marketerów

24 października 2025

Już 20 listopada 2025 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się ósma edycja konferencji EastMedia – wydarzenia, które od lat inspiruje i edukuje specjalistów oraz entuzjastów e-marketingu. EastMedia to połączenie eksperckich wystąpień, praktycznych warsztatów i przestrzeni do wymiany doświadczeń między marketerami, przedsiębiorcami i twórcami komunikacji cyfrowej.

 

W dotychczasowych edycjach EastMedia uczestniczyło ponad 1000 osób i 63 prelegentów. W tym roku na scenie i w salach warsztatowych pojawią się: Wojciech Biendzio z Bien Agencji, Urszula Boublej z UM w Białymstoku, Olga Gołaszewska z Mayko, Kama Kotowska, Grzegorz Kuczyński z Fundacji Białystok Biega, Cyprian Leczycki z Mayko, Maciej Makselon, Mariusz Marcak, Marta Rogalewska i Katarzyna Stempniak z White Bits oraz Krzysztof Żałobiński z SEMPAI.

 

Zbuduj markę, która działa – praktyczne warsztaty i prelekcje

Tegoroczna edycja EastMedia skoncentruje się na praktycznych aspektach nowoczesnego marketingu – od wykorzystania sztucznej inteligencji, przez strategiczne budowanie marki, po komunikację opartą na emocjach i języku.

Uczestnicy poznają m.in. rolę Category Entry Points w planowaniu skutecznych działań marketingowych (Mariusz Marcak), dowiedzą się, jak wykorzystywać eventy sportowe jako narzędzie komunikacji marki (Grzegorz Kuczyński) i w jaki sposób public speaking oraz employee advocacy mogą wzmacniać wizerunek firm (Kama Kotowska). Maciej Makselon opowie o poprawności językowej, zmianach i blokadach komunikacyjnych.

W części warsztatowej uczestnicy będą mogli rozwijać kompetencje m.in. w obszarach AI w Google Ads, strategii SEO w erze Gen AI, projektowania emocji w komunikacji, tworzenia kampanii społecznych oraz efektywnej współpracy z agencjami i freelancerami.

Uczestnicy mają możliwość udziału w czterech inspirujących prelekcjach oraz dostęp do dwóch sesji warsztatowych, w ramach których zaplanowano łącznie osiem różnych dwugodzinnych szkoleń. Każdy uczestnik może samodzielnie wybrać dwa warsztaty najlepiej dopasowane do swoich aktualnych potrzeb i wyzwań zawodowych. Opłata za udział wynosi 249 zł do 5 listopada, a od 6 listopada będzie o 100 zł większa.

EastMedia 2025: wiedza, praktyka i inspiracje dla marketerów Data: 20-11-2025 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Już 20 listopada 2025 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się ósma edycja konferencji EastMedia – wydarzenia, które od lat inspiruje i edukuje specjalistów oraz entuzjastów e-marketingu. EastMedia to połączenie eksperckich wystąpień, praktycznych warsztatów i przestrzeni do wymiany doświadczeń między marketerami, przedsiębiorcami i twórcami komunikacji cyfrowej.

 

W dotychczasowych edycjach EastMedia uczestniczyło ponad 1000 osób i 63 prelegentów. W tym roku na scenie i w salach warsztatowych pojawią się: Wojciech Biendzio z Bien Agencji, Urszula Boublej z UM w Białymstoku, Olga Gołaszewska z Mayko, Kama Kotowska, Grzegorz Kuczyński z Fundacji Białystok Biega, Cyprian Leczycki z Mayko, Maciej Makselon, Mariusz Marcak, Marta Rogalewska i Katarzyna Stempniak z White Bits oraz Krzysztof Żałobiński z SEMPAI.

 

Zbuduj markę, która działa – praktyczne warsztaty i prelekcje

Tegoroczna edycja EastMedia skoncentruje się na praktycznych aspektach nowoczesnego marketingu – od wykorzystania sztucznej inteligencji, przez strategiczne budowanie marki, po komunikację opartą na emocjach i języku.

Uczestnicy poznają m.in. rolę Category Entry Points w planowaniu skutecznych działań marketingowych (Mariusz Marcak), dowiedzą się, jak wykorzystywać eventy sportowe jako narzędzie komunikacji marki (Grzegorz Kuczyński) i w jaki sposób public speaking oraz employee advocacy mogą wzmacniać wizerunek firm (Kama Kotowska). Maciej Makselon opowie o poprawności językowej, zmianach i blokadach komunikacyjnych.

W części warsztatowej uczestnicy będą mogli rozwijać kompetencje m.in. w obszarach AI w Google Ads, strategii SEO w erze Gen AI, projektowania emocji w komunikacji, tworzenia kampanii społecznych oraz efektywnej współpracy z agencjami i freelancerami.

Uczestnicy mają możliwość udziału w czterech inspirujących prelekcjach oraz dostęp do dwóch sesji warsztatowych, w ramach których zaplanowano łącznie osiem różnych dwugodzinnych szkoleń. Każdy uczestnik może samodzielnie wybrać dwa warsztaty najlepiej dopasowane do swoich aktualnych potrzeb i wyzwań zawodowych. Opłata za udział wynosi 249 zł do 5 listopada, a od 6 listopada będzie o 100 zł większa.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska