• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Dlaczego społeczność to najcenniejsze aktywo marki?

23 października 2025

Akademia Grupy Eura7 inauguruje cykl spotkań „Siła społeczności. Strategia marek przyszłości” poświęcony marketingowi, sprzedaży i nowym technologiom. Pierwszy webinar koncentruje się na znaczeniu społeczności jako kluczowego zasobu marki w erze digital. Uczestnicy poznają mechanizmy, dzięki którym aktywne i zaangażowane grupy klientów wpływają na sprzedaż, lojalność oraz przewagę konkurencyjną.

Zakres tematyczny

  • rola społeczności jako strategicznego aktywa marki,
  • wpływ społeczności na sprzedaż, lojalność i przewagę rynkową,
  • przykłady firm, które dzięki zaangażowaniu klientów rozwijają się szybciej niż konkurencja,
  • praktyczne wskazówki dotyczące budowania i skalowania społeczności wokół marki.

Dla kogo?

Webinar adresowany jest do marketerów, e-commerce managerów, specjalistów PR, social media i CRM, a także osób odpowiedzialnych za rozwój strategii i wzmacnianie lojalności klientów.

Prelegenci

  • Monika Serwińska – Specjalista ds. PR & Content Creator, Grupa Eura7
  • Maks Michalczak – Head of PR & Content Marketing, Grupa Eura7
Dlaczego społeczność to najcenniejsze aktywo marki? Data: 29-10-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Akademia Grupy Eura7 inauguruje cykl spotkań „Siła społeczności. Strategia marek przyszłości” poświęcony marketingowi, sprzedaży i nowym technologiom. Pierwszy webinar koncentruje się na znaczeniu społeczności jako kluczowego zasobu marki w erze digital. Uczestnicy poznają mechanizmy, dzięki którym aktywne i zaangażowane grupy klientów wpływają na sprzedaż, lojalność oraz przewagę konkurencyjną.

Zakres tematyczny

  • rola społeczności jako strategicznego aktywa marki,
  • wpływ społeczności na sprzedaż, lojalność i przewagę rynkową,
  • przykłady firm, które dzięki zaangażowaniu klientów rozwijają się szybciej niż konkurencja,
  • praktyczne wskazówki dotyczące budowania i skalowania społeczności wokół marki.

Dla kogo?

Webinar adresowany jest do marketerów, e-commerce managerów, specjalistów PR, social media i CRM, a także osób odpowiedzialnych za rozwój strategii i wzmacnianie lojalności klientów.

Prelegenci

  • Monika Serwińska – Specjalista ds. PR & Content Creator, Grupa Eura7
  • Maks Michalczak – Head of PR & Content Marketing, Grupa Eura7
Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska