• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Influencer marketing międzypokoleniowy

7 października 2025

Influencer marketing nie jest uniwersalny. To, co przyciąga uwagę pokolenia Gen Z, może nie trafić do Millenialsów, a Gen Alpha posługuje się już zupełnie innym kodem kulturowym.

Jak skutecznie komunikować do różnych pokoleń?

O tym, jak marki mogą skutecznie komunikować się z różnymi grupami wiekowymi, dowiemy się podczas konferencji „Influencer marketing międzypokoleniowy – jak skutecznie komunikować do różnych generacji”, która odbędzie się 15 października 2025 roku w Event Hall Fabryki Norblina w Warszawie. Organizatorzy zapowiadają eksperckie keynote’y, case studies z rynku gamingowego, inspirujące panele dyskusyjne oraz spotkania z influencerami, którzy na co dzień docierają do setek tysięcy odbiorców w różnym wieku.

– Każde pokolenie korzysta z innych kanałów komunikacji i reaguje na inne formaty treści. Dlatego tak ważne jest, aby kampanie były projektowane z myślą o konkretnych grupach, a jednocześnie potrafiły spójnie łączyć różne generacje. Nasza konferencja odpowiada na tę potrzebę, łącząc perspektywy marek, ekspertów i samych twórców” – podkreśla Justyna Oracz, Head of Communications WE!RE Fantasy.

Influencerzy i eksperci na scenie

Wśród prelegentów pojawią się m.in.:

  • Dawid Myśliwiec – popularyzator nauki,
  • Jarosław „pasha” Jarząbkowski – legenda polskiego esportu,
  • Wojciech „Bezi” Wróbel – twórca lifestylowy i popularnonaukowy
  • Tomasz „toffiecrisp” Berlak – lifestyle’owy influencer i entertainer,
  • Karol „Blowek” Gązwa – jeden z największych polskich youtuberów.

i wielu, wielu innych. Pełna agenda wydarzenia na stronie: wereinfluencers.pl

Dlaczego warto wziąć udział?

Konferencja będzie doskonałą okazją do zdobycia praktycznych wskazówek, poznania najnowszych trendów w influencer marketingu i wymiany doświadczeń z ekspertami branży. Co istotne – wydarzenie odbędzie się offline, co pozwoli na networking i bezpośrednie rozmowy z twórcami oraz przedstawicielami marek.

Influencer marketing międzypokoleniowy Data: 15-10-2025 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Influencer marketing nie jest uniwersalny. To, co przyciąga uwagę pokolenia Gen Z, może nie trafić do Millenialsów, a Gen Alpha posługuje się już zupełnie innym kodem kulturowym.

Jak skutecznie komunikować do różnych pokoleń?

O tym, jak marki mogą skutecznie komunikować się z różnymi grupami wiekowymi, dowiemy się podczas konferencji „Influencer marketing międzypokoleniowy – jak skutecznie komunikować do różnych generacji”, która odbędzie się 15 października 2025 roku w Event Hall Fabryki Norblina w Warszawie. Organizatorzy zapowiadają eksperckie keynote’y, case studies z rynku gamingowego, inspirujące panele dyskusyjne oraz spotkania z influencerami, którzy na co dzień docierają do setek tysięcy odbiorców w różnym wieku.

– Każde pokolenie korzysta z innych kanałów komunikacji i reaguje na inne formaty treści. Dlatego tak ważne jest, aby kampanie były projektowane z myślą o konkretnych grupach, a jednocześnie potrafiły spójnie łączyć różne generacje. Nasza konferencja odpowiada na tę potrzebę, łącząc perspektywy marek, ekspertów i samych twórców” – podkreśla Justyna Oracz, Head of Communications WE!RE Fantasy.

Influencerzy i eksperci na scenie

Wśród prelegentów pojawią się m.in.:

  • Dawid Myśliwiec – popularyzator nauki,
  • Jarosław „pasha” Jarząbkowski – legenda polskiego esportu,
  • Wojciech „Bezi” Wróbel – twórca lifestylowy i popularnonaukowy
  • Tomasz „toffiecrisp” Berlak – lifestyle’owy influencer i entertainer,
  • Karol „Blowek” Gązwa – jeden z największych polskich youtuberów.

i wielu, wielu innych. Pełna agenda wydarzenia na stronie: wereinfluencers.pl

Dlaczego warto wziąć udział?

Konferencja będzie doskonałą okazją do zdobycia praktycznych wskazówek, poznania najnowszych trendów w influencer marketingu i wymiany doświadczeń z ekspertami branży. Co istotne – wydarzenie odbędzie się offline, co pozwoli na networking i bezpośrednie rozmowy z twórcami oraz przedstawicielami marek.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska