Branża marketingowa wciąż przyciąga rzesze zdolnych i ambitnych studentów, wyróżniających się ciekawością i chęcią rozwoju. Takie właśnie osoby zgłosiły się do tegorocznej edycji konkursu DIMAQ Uni na najlepszą pracę dyplomową z zakresu reklamy cyfrowej – organizowanego przez IAB Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Jury II etapu, na czele z trenerami DIMAQ, spośród 37 zgłoszeń wyłoniło 3 laureatów oraz 1 wyróżnienie. Gotowi na werdykt?

Zwyciężczynią w kategorii „Najlepsza praca licencjacka/inżynierska” została:
- Andżelika Mazera, absolwentka Politechniki Rzeszowskiej, za pracę pt. Znaczenie influencer marketingu w kształtowaniu decyzji zakupowych w branży beauty na tle innych form marketingu
Nagrodą w tej kategorii jest bezpłatny udział w Akademii DIMAQ Basic wraz z egzaminem DIMAQ Basic.
Laureatem w kategorii „Najlepsza praca magisterska” został:
- Paweł Pliszka, absolwent Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, za pracę pt. Wykorzystanie marketingu i jego wpływ na sprzedaż w działalności freelancera
Nagrodą główną w tej kategorii jest bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych „Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Zdobywczynią tytułu w kategorii „Najlepsza praca podyplomowa” została:
- Aleksandra Szaniawska, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, za pracę pt. Monetyzacja treści wśród twórców dokumentujących budowę i wykańczanie własnych domów na Instagramie
Ola będzie miała możliwość bezpłatnego udziału w Akademii DIMAQ Professional oraz zdobycia certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzającego umiejętności z zakresu digital marketingu, uznanego w 9 krajach europejskich.
W tym roku postanowiono wyróżnić także pracę podyplomową Natalii Starczewskiej, absolwentki Szkoły Głownej Handlowej w Warszawie i laureatki ubiegłorocznej edycji DIMAQ Uni, pt. Zastosowanie czatbotów w obsłudze klienta: motywatory i bariery korzystania na przykładzie sklepów e-commerce.
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów na cyfrowych ścieżkach kariery! Uroczyste wręczenie dyplomów i nagród odbędzie się 29 października podczas konferencji IAB Polska How TO Digital Out-Of-Home w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Konkurs był skierowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie lub podyplomowe z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2022 do 31 lipca 2025 roku. Nadesłane prace oceniane były przez jury, w skład którego weszli m.in. posiadacze certyfikatu DIMAQ oraz certyfikowani trenerzy DIMAQ.
– 14. edycja konkursu po raz kolejny udowodniła, że studenci potrafią zachwycić dojrzałym podejściem i wysokim poziomem merytorycznym swoich prac. Jury miało niełatwe zadanie, aby spośród tak wyrównanych zgłoszeń, wyłonić te najlepsze. Nie zaskakuje fakt, iż w tym roku szczególnie widoczny był rosnący trend zainteresowania sztuczną inteligencją. Wielu uczestników zdecydowało się zgłębić w swoich pracach temat narzędzi AI w marketingu, pokazując, jak nowoczesne technologie wpływają na strategie komunikacji, analizę danych i kreatywność w branży – podkreśla koordynatorka konkursu, Joanna Banasiak-Lach, specjalistka ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska.
Jeszcze raz gratulujemy i z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję konkursu!
