Specjalność: E-marketing

Rodzaj studiów: I stopnia – stacjonarne i niestacjonarne

Kierunek: Marketing i sprzedaż

Program kierunku potwierdzony jest międzynarodową akredytacją IACBE, będącą gwarancją jakości kształcenia, realizowania i mierzenia osiąganych efektów.

IACBE gwarantuje studentom, że w akredytowanej uczelni uzyskają profesjonalną wiedzę i umiejętności oraz dyplom ukończenia studiów, który liczy się na rynku pracy.

Podczas studiów spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy. Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu.

Wykładowcy to praktycy, którzy zajmują się marketingiem i sprzedażą. Nauczysz się marketingu w wyszukiwarkach internetowych, przygotujesz kampanię Google Ads, zrozumiesz w jaki sposób efektywnie docierać do klientów. Poznasz narzędzia do analizy i monitoringu skuteczności działań marketingowych, nauczysz się reklamy w mediach społecznościowych. Dowiesz się jak planować media, poznasz strategie i narzędzia content marketingu.

Zdobędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się, planowania działań, samodzielnej pracy w ramach wskazanego projektu.

Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Zrozumiesz innowacyjne podejście do marketingu oparte o technologię oraz rozpoznanie potrzeb klientów;
  • Poznasz najważniejsze narzędzia marketingu internetowego;
  • Nauczysz się jak dobry content marketing oparty o treści multimedialne wspomaga działania promocyjne;
  • Poznasz techniki budowania i podtrzymywania zaangażowania klienta;
  • Dowiesz się co oznacza user experience i jak projektować doświadczenia użytkowników na stronach internetowych;
  • Nabędziesz umiejętność wykorzystywania social media we wspieraniu rozwoju marek;
  • Pojmiesz sposoby projektowania e-sklepów i efektywnego zarządzania nimi;
  • Opanujesz zasady automatyzacji marketingu;
  • Grając w gry strategiczne zasmakujesz prawdziwej rywalizacji rynkowej;

Akredytacja DIMAQ

Studenci na koniec studiów mogą przystąpić o egzaminu DIMAQ Student a po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymują certyfikat DIMAQ Student.

Perspektywy zatrudnienia:

  • specjalista ds. marketingu
  • online marketing specialist
  • digital marketing specialist
  • specjalista SEM
  • specjalista SEO

 

 

Przejdź na stronę uczelni