• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Sztuczna inteligencja w branży beauty – rewolucja czy wyzwanie?

16 września 2025

Gościem Hybrid Academy będzie Anna Bielecka, American Brands Digital Manager w L’Oreal Poland.

 

O czym będziemy rozmawiać?

Dwa oblicza AI: jak korzystać z dobrodziejstw sztucznej inteligencji i jak uniknąć związanych z nią zagrożeń?

Przepisy regulujące etyczne granice wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w reklamach kosmetyków.

Czy Czat GPT może zastąpić badania marketingowe?

Nie tylko Gen Z: jeden produkt, różne generacje odbiorców. Jak zaprojektować komunikację, aby wykorzystać pełen potencjał grup docelowych?

Produkty skierowane do branżowych profesjonalistów – jakie narzędzia warto wykorzystać?

 

Sztuczna inteligencja w branży beauty – rewolucja czy wyzwanie? Data: 24-09-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Gościem Hybrid Academy będzie Anna Bielecka, American Brands Digital Manager w L’Oreal Poland.

 

O czym będziemy rozmawiać?

Dwa oblicza AI: jak korzystać z dobrodziejstw sztucznej inteligencji i jak uniknąć związanych z nią zagrożeń?

Przepisy regulujące etyczne granice wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w reklamach kosmetyków.

Czy Czat GPT może zastąpić badania marketingowe?

Nie tylko Gen Z: jeden produkt, różne generacje odbiorców. Jak zaprojektować komunikację, aby wykorzystać pełen potencjał grup docelowych?

Produkty skierowane do branżowych profesjonalistów – jakie narzędzia warto wykorzystać?

 

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska