• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Od efektu WOW! do realnych wyników

9 września 2025

Adform, Admetrics, Loooksoft Advertising zapraszają na bezpłatny webinar.

Zapisz się i zobacz, jak tworzyć kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, budzą emocje, ale przede wszystkim realizują KPI i dają konkretną przewagę.

Pokażemy, jak tworzyć i realizować kampanie Rich Media, które robią różnicę w wynikach – bez ogólników, ale za to z konkretnymi case studies i praktyką.

Zobaczysz przykłady skutecznych kampanii z wykorzystaniem Rich Media. Zainspirujesz się wieloma kreatywnymi rozwiązaniami. Poznasz najnowsze technologie emisji Rich Media w programmatic bez przepalania budżetu.

  • Obalamy mity Rich Media

Katarzyna Olender, Admetrics

Czym są Rich Media (a czym nie są) i dlaczego wielu marketerów nadal ich nie rozumie.

  • Jak tworzyć Rich Media, które przyciągają uwagę i działają

Rafał Staszkiewicz, Looksoft Advertising

Strategia > Kreacja > User flow – czyli co działa w praktyce.

  • Jak zamienić kreację w efekty?

Maris Krasnikovs, Creative Upfront / Looksoft Advertising

Przykłady kampanii Rich Media z konkretnymi wynikami (ENG).

  • Programmatic i Rich Media – duet idealny?

Kamil Szpilski, Adform

Jak skutecznie emitować formaty Rich Media w programmatic, nie przepalając budżetu?

  • Sesja Q&A

Zadaj pytanie ekspertom – odpowiedź z pierwszej ręki.

 

Dla kogo?

Wszystkich, którzy chcą uzyskać najnowszą i praktyczną wiedzę na temat wykorzystania formatów Rich Media w kampaniach online.

Osób planujących i realizujących kampanie online z użyciem niestandardowych kreacji, formatów video oraz natywnych rozwiązań digital/mobile.

Dla digital marketerów, media plannerów, brand managerów, specjalistów e-commerce, wydawców i wszystkich, którzy chcą żeby ich kampanie dowoziły KPI.

 

Od efektu WOW! do realnych wyników Data: 24-09-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Adform, Admetrics, Loooksoft Advertising zapraszają na bezpłatny webinar.

Zapisz się i zobacz, jak tworzyć kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, budzą emocje, ale przede wszystkim realizują KPI i dają konkretną przewagę.

Pokażemy, jak tworzyć i realizować kampanie Rich Media, które robią różnicę w wynikach – bez ogólników, ale za to z konkretnymi case studies i praktyką.

Zobaczysz przykłady skutecznych kampanii z wykorzystaniem Rich Media. Zainspirujesz się wieloma kreatywnymi rozwiązaniami. Poznasz najnowsze technologie emisji Rich Media w programmatic bez przepalania budżetu.

  • Obalamy mity Rich Media

Katarzyna Olender, Admetrics

Czym są Rich Media (a czym nie są) i dlaczego wielu marketerów nadal ich nie rozumie.

  • Jak tworzyć Rich Media, które przyciągają uwagę i działają

Rafał Staszkiewicz, Looksoft Advertising

Strategia > Kreacja > User flow – czyli co działa w praktyce.

  • Jak zamienić kreację w efekty?

Maris Krasnikovs, Creative Upfront / Looksoft Advertising

Przykłady kampanii Rich Media z konkretnymi wynikami (ENG).

  • Programmatic i Rich Media – duet idealny?

Kamil Szpilski, Adform

Jak skutecznie emitować formaty Rich Media w programmatic, nie przepalając budżetu?

  • Sesja Q&A

Zadaj pytanie ekspertom – odpowiedź z pierwszej ręki.

 

Dla kogo?

Wszystkich, którzy chcą uzyskać najnowszą i praktyczną wiedzę na temat wykorzystania formatów Rich Media w kampaniach online.

Osób planujących i realizujących kampanie online z użyciem niestandardowych kreacji, formatów video oraz natywnych rozwiązań digital/mobile.

Dla digital marketerów, media plannerów, brand managerów, specjalistów e-commerce, wydawców i wszystkich, którzy chcą żeby ich kampanie dowoziły KPI.

 

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska