• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

The Best of 2024. The Best for 2025

13 grudnia 2024

The Best of 2024. The Best for 2025
Posumowanie, inspirowanie i planowanie komunikacji.

Zastanawiasz się na co postawić komunikacyjnie w 2025 roku? Ciekawi Cię, jak obecna sytuacja makroekonomiczna przekłada się na zachowania konsumentów i na trendy konsumenckie? Szukasz niesztampowych inspiracji i sprawdzonych rozwiązań?

Jeśli na któreś z tych pytań odpowiadasz „TAK”, to zapraszamy na pierwsze w 2025 wydarzenie naszego programu edukacyjnego Onet Impact Academy
Podczas seminarium:
• Poznasz wyniki najnowszych badań NielsenIQ
• Dowiesz się, jak obecna sytuacja makroekonomiczna przekłada się na zachowania konsumentów i na trendy konsumencko-zakupowe
• Zainspirujesz się najciekawszym kampaniami i case studies, które zrealizowaliśmy wspólnie z naszymi klientami
Zobaczysz wybrane projekty Onetu i innych naszych marek, m.in. Noizz, Newsweek, Forbes i dowiesz się, czego oczekiwać w 2025. Spodziewaj się sporej dawki wiedzy praktycznej i ciekawych case-studies.

PROGRAM

1. Przewodnik strategiczny na rok 2025 – Marcin Cyganiak, Dyrektor Komercyjny NielsenIQ w Polsce

2. Z-łączeni, czyli jak łączyć pokolenia bez etykiet – Michał Bachowski, Content Creative Director, Noizz

3. Emocjonalne zgranie w reklamie – Martyna Kaleta, Head of Ad Product Marketing

4. 5 rzeczy, których nie wiesz o print, a warto wiedzieć na 2025 – Anna Dygasiewicz-Piwko, Head of Press Monetization HUB i Rafał Kamiński Dyrektor Działu Handlowego i Ecommerce

5. Audio i Video – to działa! Jak efektywnie wykorzystać ich potencjał do budowania i promowania marki – Maciej Kuczyński, Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio

6. W pogoni za efektywnością: wnioski z 2024 i wyzwania 2025 – Barbara Hejnowicz, Kierownik Performance Sales

Punktacja za ten event: Uczestnik – 4 pkt

The Best of 2024. The Best for 2025 Data: 28-01-2025 Punkty: 4 Przejdź do wydarzenia
Więcej

The Best of 2024. The Best for 2025
Posumowanie, inspirowanie i planowanie komunikacji.

Zastanawiasz się na co postawić komunikacyjnie w 2025 roku? Ciekawi Cię, jak obecna sytuacja makroekonomiczna przekłada się na zachowania konsumentów i na trendy konsumenckie? Szukasz niesztampowych inspiracji i sprawdzonych rozwiązań?

Jeśli na któreś z tych pytań odpowiadasz „TAK”, to zapraszamy na pierwsze w 2025 wydarzenie naszego programu edukacyjnego Onet Impact Academy
Podczas seminarium:
• Poznasz wyniki najnowszych badań NielsenIQ
• Dowiesz się, jak obecna sytuacja makroekonomiczna przekłada się na zachowania konsumentów i na trendy konsumencko-zakupowe
• Zainspirujesz się najciekawszym kampaniami i case studies, które zrealizowaliśmy wspólnie z naszymi klientami
Zobaczysz wybrane projekty Onetu i innych naszych marek, m.in. Noizz, Newsweek, Forbes i dowiesz się, czego oczekiwać w 2025. Spodziewaj się sporej dawki wiedzy praktycznej i ciekawych case-studies.

PROGRAM

1. Przewodnik strategiczny na rok 2025 – Marcin Cyganiak, Dyrektor Komercyjny NielsenIQ w Polsce

2. Z-łączeni, czyli jak łączyć pokolenia bez etykiet – Michał Bachowski, Content Creative Director, Noizz

3. Emocjonalne zgranie w reklamie – Martyna Kaleta, Head of Ad Product Marketing

4. 5 rzeczy, których nie wiesz o print, a warto wiedzieć na 2025 – Anna Dygasiewicz-Piwko, Head of Press Monetization HUB i Rafał Kamiński Dyrektor Działu Handlowego i Ecommerce

5. Audio i Video – to działa! Jak efektywnie wykorzystać ich potencjał do budowania i promowania marki – Maciej Kuczyński, Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio

6. W pogoni za efektywnością: wnioski z 2024 i wyzwania 2025 – Barbara Hejnowicz, Kierownik Performance Sales

Punktacja za ten event: Uczestnik – 4 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska