• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Webinar Hybrid Academy – Reklama kontekstowa 360

21 listopada 2024

Reklama kontekstowa 360: strategie, narzędzia i trendy na 2025 rok

4 grudnia 2024, 10:00 – 11:00

Podczas webinaru dowiesz się:
Jak kontekst wpływa na świadomość, wizerunek marki i sprzedaż;
Jakie rodzaje reklamy kontekstowej i narzędzia pozwalają na realizację różnych celów marketingowych;
Jak technologia pomaga w optymalizowaniu kampanii opartych na targetowaniu kontekstowym;
Jakie będą kierunki rozwoju reklamy kontekstowej w najbliższej przyszłości.

Agenda

Kontent i kontekst
Znaczenie wartościowych treści na różnych etapach ścieżki zakupowej konsumenta

Wpływ branży i kategorii produktowej
wybór strategii w zakresie wykorzystania rozwiązań kontekstowych

Co mówią badania?
Jak odbierana jest przez konsumentów reklama kontekstowa? Jak wpływa na postrzeganie marki i intencję zakupową?

Wsparcie sztucznej inteligencji
Rola AI w tworzeniu i doskonaleniu narzędzi reklamy kontekstowej

Co dalej?
Perspektywy i kierunki rozwoju reklamy kontekstowej

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt

Webinar Hybrid Academy – Reklama kontekstowa 360 Data: 04-12-2024 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Reklama kontekstowa 360: strategie, narzędzia i trendy na 2025 rok

4 grudnia 2024, 10:00 – 11:00

Podczas webinaru dowiesz się:
Jak kontekst wpływa na świadomość, wizerunek marki i sprzedaż;
Jakie rodzaje reklamy kontekstowej i narzędzia pozwalają na realizację różnych celów marketingowych;
Jak technologia pomaga w optymalizowaniu kampanii opartych na targetowaniu kontekstowym;
Jakie będą kierunki rozwoju reklamy kontekstowej w najbliższej przyszłości.

Agenda

Kontent i kontekst
Znaczenie wartościowych treści na różnych etapach ścieżki zakupowej konsumenta

Wpływ branży i kategorii produktowej
wybór strategii w zakresie wykorzystania rozwiązań kontekstowych

Co mówią badania?
Jak odbierana jest przez konsumentów reklama kontekstowa? Jak wpływa na postrzeganie marki i intencję zakupową?

Wsparcie sztucznej inteligencji
Rola AI w tworzeniu i doskonaleniu narzędzi reklamy kontekstowej

Co dalej?
Perspektywy i kierunki rozwoju reklamy kontekstowej

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska