Dołącz do jednego z najważniejszych wydarzeń mediowych 2024 roku. Spojrzymy w przyszłość reklamy oraz zainspirujemy Cię do odkrywania, jak dane i nowoczesne technologie tworzą dynamiczny świat Digital Out-of-Home.

Odkryj przyszłość reklamy z perspektywy różnych graczy rynku – agencji obsługujących klientów, firm technologicznych tworzących innowacyjne narzędzia oraz badaczy rynku i ekspertów reklamy, którzy przybliżą Ci najnowsze trendy.

Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:

  • posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
  • poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
  • zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
  • poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
  • wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
  • zdobądź 20 punktów za udział w konferencji do recertyfikacji DIMAQ (DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych)

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą:

  • Artur Kurasiński, który wygłosi prelekcję na temat wykorzystania AI w OOH
  • Dino Burbidge, który zaprezentuje aktualne trendy i nowe możliwości w branży OOH

Bądź z nami – tak jak lubisz. Online – przed ekranem swojego komputera lub stacjonarnie w Centralnym Domu Technologii w Warszawie wykorzystując dodatkowo możliwość networkingu. A wszystko całkowicie bezpłatnie.

Zarezerwuj swój czas na potężną dawkę pomocnej wiedzy i praktycznych wskazówek. Więcej informacji pod linkiem.

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział.