• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Impact Seminar DigiPharma 2/2024

16 października 2024

Impact Seminar 6/2024

DigiPharma

FOCUS NA VIDEO. Siła Zaangażowania

Zapraszamy na jubileuszową, 10. edycję DigiPharmy – konferencji online dedykowanej marketerom z branży farmaceutycznej oraz firmom promującym zdrowy styl życia. Tym razem na tapet bierzemy temat wykorzystania wideo w intermecie do budowania zaangażowania konsumentów.

Podczas seminarium dowiesz się:
Jaka jest typologia (segmentacja) polskich pacjentów wg nowych badań Medonetu
Jak wykorzystać tę typologię w komunikacji produktów i marek farmaceutycznych
Jak kontekst emocjonalny oraz tematyczny wpływa na działanie reklam
Jak konstruować treści, które budują zaangażowanie i utrzymują uwagę
Zainspirujesz się także ciekawymi przykładami i kreatywnymi case study pokazującymi, jak wideo może wspierać budowanie zaangażowania odbiorców.

Punktacja za ten event – Uczestnik: 4 pkt

Impact Seminar DigiPharma 2/2024 Data: 29-10-2024 Punkty: 4 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Impact Seminar 6/2024

DigiPharma

FOCUS NA VIDEO. Siła Zaangażowania

Zapraszamy na jubileuszową, 10. edycję DigiPharmy – konferencji online dedykowanej marketerom z branży farmaceutycznej oraz firmom promującym zdrowy styl życia. Tym razem na tapet bierzemy temat wykorzystania wideo w intermecie do budowania zaangażowania konsumentów.

Podczas seminarium dowiesz się:
Jaka jest typologia (segmentacja) polskich pacjentów wg nowych badań Medonetu
Jak wykorzystać tę typologię w komunikacji produktów i marek farmaceutycznych
Jak kontekst emocjonalny oraz tematyczny wpływa na działanie reklam
Jak konstruować treści, które budują zaangażowanie i utrzymują uwagę
Zainspirujesz się także ciekawymi przykładami i kreatywnymi case study pokazującymi, jak wideo może wspierać budowanie zaangażowania odbiorców.

Punktacja za ten event – Uczestnik: 4 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska