TRENDY W MARKETINGU
Trendy w marketingu w Polsce i na świecie: jak wykorzystać je w praktyce, by nie zostać w tyle
Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 16
Cena: 1900 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- będziesz odróżniać hype od trendu z potencjałem dla swojej marki
- nauczysz się wyszukać i ocenić trend za pomocą konkretnych narzędzi
- poznasz co najmniej 10 trendów na rok obecny i będziesz wiedzieć, jak zastosować je w swojej branży
- nauczysz się jak przełożyć trend na pomysł kampanii, postu lub produktu
- wyjdziesz z gotowym szkicem wdrożenia trendu dla swojego biznesu
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla specjalistów ds. marketingu
- dla właścicieli firm
- dla managerów
- dla osób odpowiedzialnych za wizerunek firmy
- dla osób chcących rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu
Metodyka pracy
- wykład
- case studies
- ćwiczenia praktyczne
- dyskusje
1. Wprowadzenie do nowoczesnego marketingu
- Ewolucja marketingu
- Przesunięcie paradygmatu
- Zrozumienie nowoczesnego konsumenta
2. Jak działa świat trendów?
- Trendy vs. mody vs. megatrendy
- Cykl życia trendu i tipping point
- Case studies
- Miniwarsztat
3. Narzędzia i proces trendspottingu
- Gdzie szukać trendów
- Jak oceniać + checklista
- Warsztat
- Narzędziownik
4. Trendy w praktyce
- Przegląd najważniejszych trendów
- Jak je wdrażać krok po kroku
- Warsztat
- Dyskusja i feedback
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 1 900 zł netto
Cena zawiera:
16 godzin warsztatowych szkolenia (45 min)
wykłady, case studies, ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Na to szkolenie możesz pozyskać dofinansowanie do 95% wartości. Dowiedz się wiecej >
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone jest przez właścicielkę agencji social media z kilunastoletnim doświdaczeniem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych













































