Zapraszamy na cykl bezpłatnych webinarów przygotowanych przez Grupę Roboczą Influencer Marketingu IAB Polska. Wydarzenia te są objęte akredytacją DIMAQ, a to oznacza, że za udział w każdym webinarze posiadacz certyfikatu otrzymuje 2 punkty recertyfikacyjne. Aktualnie jest zaplanowanych już 6 spotkań, więc możesz zdobyć aż 12 pkt. biorąc udział we wszystkich.

Jak będzie wyglądał influencer marketing w 2024? Z jakimi wyzwaniami będą mierzyć się twórcy, reklamodawcy i agencje? Jak prawidłowo i skutecznie realizowć działania z zakresu współpracy z influencerami? Przedstawiciele Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska podczas zaplanowanych spotkań kompleksowo odpowiedzą na te pytania.  

Webinary będą odbywać się przez cały rok. Rejestracja jest już otwarta.

Webinar 1.: Sportowe emocje w komunikacji marki. Jak w roku Igrzysk i Euro trafić do kibicowskich domów

Data: 25.01.2024, 11:00
Prowadzący: Filip Cieśliński, Head of Sales, Arskom

Opis: W każdym parzystym roku w kalendarzach pojawiają się dwie wielkie sportowe imprezy, które uruchamiają kibicowskie dusze nawet w tych, którzy normalnie trafiają na sportowe kanały wyłącznie przypadkiem. Mowa o piłkarskich mistrzostwach Europy i świata oraz zimowych i letnich Igrzyskach Olimpijskich. W 2024 futbolowa impreza odbędzie się w Niemczech, a ta interdyscyplinarna w Paryżu. Fakt, że „wszyscy jesteśmy drużyną narodową” w połączeniu z geograficzną bliskością tych imprez, powoduje, że przełom tegorocznego Q2 i Q3 w wielu mediaplanach wypełnia się okołosportowymi aktywnościami. Co zrobić, by wykraczały one poza prosty branding, kontekstowe nawiązania w social mediach czy banalne reklamy i rzeczywiście dać swojej marce szanse na zostanie partnerem kibicowskich emocji?

Informacja o kolejnych webinarach na stronie Webinary: Influencer Marketing 2024.