DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO DIMAQ EMPLOYER?

Dbałość o pracowników działu marketingu jest kluczowa dla zachowania ich motywacji, kreatywności i skuteczności w pracy. DIMAQ Employer to Edukacja na Najwyższym Poziomie. Dzięki udziałowi w programie dostaniesz dostęp do najnowszych treści edukacyjnych i eksperckich szkoleń, prowadzonych przez liderów branży marketingowej.

Kiedy firma nabywa status Pracodawcy DIMAQ – ilu pracowników musi posiadać certyfikat?

Z uwagi na to, że certyfikacja standaryzuje wiedzę i pozwala uspójnić komunikację w całym zespole, rekomendujemy, by pracodawcy poddawali certyfikacji swoje działy marketingu grupowo. Jednak przywilej korzystania ze statusu Pracodawca DIMAQ nie wskazuje dolnej liczby pracowników posiadających certyfikat. Taki status może uzyskać firma, która zatrudnia przynajmniej jedną osobę posiadającą ważny certyfikat DIMAQ oraz spełnia poniżej opisane warunki.

Jako pracodawca DIMAQ możesz aktywnie wspierać rozwój pracowników – oczywiście tych posiadających certyfikat DIMAQ poprzez system recertyfikacji, na który składają się przede wszystkim:

  • Specjalne, dodatkowe świadczenia, takie jak wstęp na zamknięte warsztaty i wydarzenia.
  • Najniższe ceny wejściówek dla swoich pracowników posiadających certyfikat DIMAQ na wydarzenia organizowane przez IAB Polska.
  • Rabaty w wysokości 10% na wszystkie szkolenia z Akademii DIMAQ.
  • Rabaty na portalach – RocketJobs.pl  (40% na pierwsze ogłoszenie, 10% na każde kolejne) oraz na portalu DigitalX.pl  (dla firm, które nie korzystały wcześniej z usług DigitalX).

Przystąp do DIMAQ Employer i zainwestuj w rozwój swojego zespołu oraz przyszłość swojej firmy. Zaufaj profesjonalistom, dołącz do liderów rynku!

Aby dowiedzieć się więcej i dołączyć do programu, skontaktuj się z nami już dziś.