Zbliża się ku końcowi rok 2023. Kolejny rok pełen wyzwań, zbierania, analizowania i wykorzystywania danych. Podejmowania trudnych, kreatywnych, odważnych decyzji i dostosowywania się do potrzeb klientów jak i ich odbiorców, a także do nieprzewidzianych wydarzeń, bo jak każdy marketer doskonale wie „kryzysy zawsze wybuchają w weekendy”.
Zapytaliśmy więc kilka osób blisko związanych z naszą społecznością DIMAQ o to czego życzą branży digitalowej na kolejny rok. Przeczytaj życzenia od DIMAQmarketerów dla marketerów! Zaś cały zespół DIMAQ życzy wam zasłużonego odpoczynku w czasie świąt, A w nowym roku – odważnych, wartościowych projektów, doskonałych pomysłów i najlepszych dream teamów!
Agata Czech, trenerka DIMAQ, CEE Digital Director w Haleon:

Marcin Małecki – redaktor naczelny Nowego Marketingu:

Grzegorz Krzemień, DIMAQ – Przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, Prezes GoldenSubmarine:

Łukasz Bis, Sektorowa Rada ds. Komunikacji Marketingowej IAB Polska, CEO InternetBeta, Prodziekan Digital Marketing WSIiZ:

Artur Maciorowski, trener DIMAQ, konsultant i szkoleniowiec eCode.pl, Redaktor Prowadzący Magazyn Online Marketing:

