KONKURS IAB MIXX 2024 rozstrzygnięty! Konkurs nagradza kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu. Zgłoszone projekty są oceniane według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI.
W tej edycji DIMAQ był sponsorem wyjątkowej kategorii – MIXX FOR GOOD PURPOSE.
Nagrody wręczyła Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska, właściciela europejskiego standardu kompetencji digitalowych DIMAQ, do którego dołączyło ponad 6 tys. osób w Europie.
Wyróżnienia i statuetki w tej kategorii trafiły do:
Wyróżnienie – kampania Singielka z Twojej okolicy. Schronisko Na Paluchu im. Jana Lityńskiego wraz z Saatchi & Saatchi, Performics, Zenith, LiquidThread, Prodigious, Double Espresso.
Brąz – kampania Jednym głosem. Stowarzyszenie Otwarte Klatki wraz z Labcon, Value Media, SalesTube, Adshares.
Brąz – Intel Aktualizuje Bajki. Intel oraz Monday Group.
Srebro – TU jestem. Pomagam.pl wraz z Feeders Agency, Fabryka Marketingu.
Srebro – #hakujemy_HiT. Gazeta.pl oraz 180heartbeats + Jung v Matt, Panowie Programiści.

Podczas uroczystej gali przyznano łącznie 7 złotych, 17 srebrnych, 25 brązowych statuetek, 13 wyróżnień, 5 nagród specjalnych oraz tytuł Best in Show. Pełna lista nagrodzonych dostępna jest pod adresem:
