Blueffect to cykliczny kongres poświęcony najnowszym trendom w marketingu internetowym organizowany przez agencję Bluerank.
Kiedy reklama w digitalu odchodzi od pozyskiwania danych z zewnętrznych źródeł w kierunku podejścia opartego na prywatności, inwestowanie we własne dane jest strategią, która może pomóc marketerom zyskać przewagę.
Dane first-party są unikalne dla firm, a używane w odpowiedni sposób pomagają budować bezpośrednie relacje z klientami i przede wszystkim zwiększać skuteczność reklam. Z drugiej strony do świata digital marketing z impetem wkroczyła sztuczna inteligencja.
Celem konferencji jest zaprezentowanie najnowszych trendów, strategii i narzędzi, które pomogą uczestnikom wykorzystać w pełni Customer Journey w 2023 roku oraz możliwości płatnych kampanii reklamowych w ekosystemie Google, korzystając z zaawansowanych technologii z zakresu analityki danych, prywatności oraz sztucznej inteligencji.
Na scenie pojawią się eksperci technologiczni oraz przedstawiciele marek, z którymi na co dzień pracujemy. Nie zabraknie networkingu.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Blueffect 2023: NO COOKIES, no crAI | Data: 11-10-2023 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |