Przed nami ostatni przed wakacjami webinar. 27 czerwca 40! edycja DIMAQ Voice.
Na koniec sezonu miks tematów – od CTV przez trendy konsumenckie do tego jak sprawić aby Twoja marka była jeszcze bardziej rozpoznawalna. Warto wziąć w nim udział ponieważ w lipcu odpoczywamy od tej formuły i szykujemy się na aktywną jesień. Kolejny Voice dopiero 29 sierpnia.
W 40. edycji wystąpią:
Przemysław Wójcicki – Senior Business Development Manager w RTB HOUSE. Do Stanów Zjednoczonych jeszcze nam daleko ale raczej wszyscy spodziewają się, że znaczenie streamingu będzie rosło. Z prelekcji dowiemy się czym jest CTV, dlaczego warto w to inwestować i dla kogo może być to dobre rozwiązanie.
Paulina Rybak – Team Lead Account Strategy w Criteo. Paulina opowie o trendach konsumenckich na podstawie ankiety przeprowadzonej przez Criteo wśród ponad 12 tysięcy konsumentów na całym świecie i 800 specjalistów ze światowych agencji, aby zrozumieć, jak nowa rzeczywistość ekonomiczna wpływa na decyzje kupujących oraz jakie strategie marketingowe pomogą osiągnąć w tym roku wzrost pomimo globalnego spowolnienia gospodarczego.
Łukasz Matyński – Head of Client Services & Partner w Media Choice, który podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat, który szczególnie teraz może być aktualny – w jaki sposób budowanie brand awareness może pomóc nam rozwiązać problem braku postępu w prowadzonych kampaniach marketingowych.
Agenda:
Prelekcja I, godz. 15:05
Przemysław Wójcicki –
Temat: Czym jest CTV i dlaczego warto w niego inwestować?
Prelekcja II, godz. 15:35
Paulina Rybak –
Temat: Trendy konsumenckie w nowej rzeczywistości gospodarczej – jak kupujemy i na co zwrócić uwagę w planowaniu strategii marketingowej.
Prelekcja III, godz. 16:00
Łukasz Matyński –
Temat: Od stagnacji do sukcesu: jak przełamać szklany sufit i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki.
Webinar odbywa się online w godzinach 15:00-16:40.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Zarejestruj się pod linkiem: https://app.livewebinar.com/201-429-745