• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Online Marketing Day 2023

2 czerwca 2023

Już 16 czerwca 2023 roku odbędzie się już IV edycja Online Marketing Day!

Ta bezpłatna konferencja w formie transmisji live zebrała do tej pory przed ekranami aż 20 000 uczestników. Formuła wydarzenia pozwala na darmowy udział z dowolnego miejsca, w którym masz dostęp do Internetu.

Wydarzenie o temacie przewodnim: „Człowiek+AI: synergia, która zmienia zasady gry” zostało przygotowane z myślą o zmieniających się warunkach w branży digital marketingu.
Spojrzymy między innymi na to, jak branżowi giganci wykorzystują AI w swoich produktach.
Podczas IV Online Marketing Day wystąpi Daniel Trost Channel Partner Development CEE & MEA Microsoft Advertising, który opowie:
● jakie istotne zmiany w rozwoju AI zaszły w ostatnich latach;
● jakie możliwości pojawiły się wraz ze wzrostem wykorzystania sztucznej inteligencji;
● jak firma wykorzystuje zdobycze nowoczesnej technologii w ramach Microsoft Advertising oraz wyszukiwarce Bing.
Nie zabraknie też informacji o Google – Anna Sarysz z ICEA Group odpowie na pytania:
● Jak algorytmy Google używają AI?
● Co można zyskać, a co stracić korzystając ze sztucznej inteligencji?
● Czy SEO powinno „bać się” AI?
W części poświęconej sztucznej inteligencji poznasz też skuteczne metody tworzenia poleceń oraz sposoby wykorzystania AI w e-commerce, a także w pracach PR i marketingu.
Pozostałe prelekcje poprowadzą: Milena Majchrzak (SEMSTORM), Kamil Ligienza (Akademia Górnośląska w Katowicach) oraz Arkadiusz Król (Shoper).

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

(rejestracja na event nie jest potwierdzeniem udziału – dołącz zdjęcie/sreen z prelekcji)

Online Marketing Day 2023 Data: 16-06-2023 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Już 16 czerwca 2023 roku odbędzie się już IV edycja Online Marketing Day!

Ta bezpłatna konferencja w formie transmisji live zebrała do tej pory przed ekranami aż 20 000 uczestników. Formuła wydarzenia pozwala na darmowy udział z dowolnego miejsca, w którym masz dostęp do Internetu.

Wydarzenie o temacie przewodnim: „Człowiek+AI: synergia, która zmienia zasady gry” zostało przygotowane z myślą o zmieniających się warunkach w branży digital marketingu.
Spojrzymy między innymi na to, jak branżowi giganci wykorzystują AI w swoich produktach.
Podczas IV Online Marketing Day wystąpi Daniel Trost Channel Partner Development CEE & MEA Microsoft Advertising, który opowie:
● jakie istotne zmiany w rozwoju AI zaszły w ostatnich latach;
● jakie możliwości pojawiły się wraz ze wzrostem wykorzystania sztucznej inteligencji;
● jak firma wykorzystuje zdobycze nowoczesnej technologii w ramach Microsoft Advertising oraz wyszukiwarce Bing.
Nie zabraknie też informacji o Google – Anna Sarysz z ICEA Group odpowie na pytania:
● Jak algorytmy Google używają AI?
● Co można zyskać, a co stracić korzystając ze sztucznej inteligencji?
● Czy SEO powinno „bać się” AI?
W części poświęconej sztucznej inteligencji poznasz też skuteczne metody tworzenia poleceń oraz sposoby wykorzystania AI w e-commerce, a także w pracach PR i marketingu.
Pozostałe prelekcje poprowadzą: Milena Majchrzak (SEMSTORM), Kamil Ligienza (Akademia Górnośląska w Katowicach) oraz Arkadiusz Król (Shoper).

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

(rejestracja na event nie jest potwierdzeniem udziału – dołącz zdjęcie/sreen z prelekcji)

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska