Dobre praktyki oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych. #OznaczamReklamy
Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych powstałe w wyniku konsultacji branżowych, m.in. z przedstawicielami IAB Polska to dokument, na który czekali nie tylko sami influencerzy, reklamodawcy i agencje PR, ale również konsumenci
.
Publikacja miała swoją premierę pod koniec września i od razu wzbudziła duże zainteresowanie wśród odbiorców. Pojawiło się wiele komentarzy i pytań, na które wspólnie z przedstawicielami UOKiK chcemy odpowiedzieć podczas wydarzenia online.
Pobierz dokument z rekomendacjami
https://tiny.pl/w7jbc
Publikacja miała swoją premierę pod koniec września i od razu wzbudziła duże zainteresowanie wśród odbiorców. Pojawiło się wiele komentarzy i pytań, na które wspólnie z przedstawicielami UOKiK chcemy odpowiedzieć podczas wydarzenia online.
W wydarzeniu udział wezmą:
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska – moderator dyskusji
Krzysztof Lehmann – Zastępca Dyrektora, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Delegatura w Bydgoszczy
Agnieszka Kowalska – Starszy Specjalista, Departament Komunikacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Agnieszka Karcz – Associate, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Marek Myślicki – Chief Growth Officer, stor9
Kamil Bolek – członek zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
IAB ExpertPanel odbędzie się w formie live na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.

ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ
https://livewebinar.com/792-965-540
Organizatorzy: IAB Polska, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Partner technologiczny: LiveWebinar
Partner technologiczny: LiveWebinar
| IAB ExpertPanel: Rekomendacje Prezesa UOKiK dla influencerów. | Data: 21-10-2022 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |
