Shopper Day 2022 to już piąta edycja konferencji, podczas której omawiamy narzędzia, trendy i zmiany w retailu.
Dwa czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska” oraz „Handel” – łączą siły i wspólnie z najlepszymi ekspertami przygotowują program tego wydarzenia. Konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów.
Zagadnienia:
- Jak zmieniło się oblicze e-handlu, jakie są dziś strategie detalistów, jak skorzystać z boomu e-commerce?
- Jak utrzymać lojalność konsumentów, gdy aplikacje q-commerce biją kolejne rekordy, obiecując dostawy nawet w 10 minut?
- Na ile omnichannel i marketplace’y mogą stanowić broń w rękach tradycyjnych sieci handlowych w rywalizacji z internetowymi gigantami?
- I czy młode pokolenie wybierze zakupy na ulubionych platformach społecznościowych?
Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ mogą otrzymać rabat 10% – skontaktuj się z organizatorem malgorzata.tusiewicz@media.com.pl
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Shopper Day 2022 | Data: 19-10-2022 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |