IAB HowTo: SEM in uncertain times to piąta odsłona wyjątkowego wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Ostatnie lata charakteryzuje zwiększona niepewność i zmienność. Planowanie długoterminowe staje się coraz większym wyzwaniem, a sukces odnoszą tylko te firmy, które potrafią elastycznie dostosować się do stale zmieniających się warunków i szybko na nie reagować. Ideą konferencji jest wskazywanie dobrych przykładów i dobrych praktyk w zakresie wykorzystania narzędzi SEM do optymalizacji biznesu, pomimo niepewnych okoliczności zewnętrznych.
- Dowiesz się – przed jakimi wyzwaniami w post-pandemicznej rzeczywistości stanęły firmy z branży e-commerce i nie tylko oraz jak sobie z nimi radzą.
- Zobaczysz – jak agencje oraz ich klienci przystosowują się do zmian w zakresie prywatności oraz jak radzą sobie z przyspieszającym trendem automatyzacji platform i narzędzi reklamowych.
- Poznasz – najlepsze praktyki w zakresie realizowania kampanii SEO w zmieniającym się dynamicznie środowisku, czy to z uwagi na pandemię, sytuację geopolityczną, czy aktualizacje algorytmów Google.
- Nauczysz się – jak wykorzystywać narzędzia analityczne, w tym nowy standard od Google – GA4, do optymalizacji działań marketingowych, aby wycisnąć jak najwięcej z budżetu, jakim dysponujesz.
Dla posiadaczy aktualnych certyfikatów DIMAQ rabat w wysokości 50zł netto.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
IAB HowTo: SEM in uncertain times | Data: 26-10-2022 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |