Specjalność: Komunikacja Marketingowa w Internecie
Rodzaj studiów: podyplomowe
Studia są skierowane do osób chcących realizować skuteczne i efektywne – czyli przynoszące założone wyniki finansowe – kampanie promocyjne w Internecie. Zajęcia prowadzą wybrani wykładowcy SGH oraz praktycy z wiodących firm w branży digital marketingu.
Program Studiów obejmuje 160 godzin zajęć plus prace nad projektami zaliczeniowymi poza zjazdami. W zakres tematyczny Studiów wchodzą następujące zagadnienia:
- Komunikacja marketingowa w strategii biznesowej i jej uwarunkowania
- Planowanie i zakup mediów cyfrowych
- Tworzenie przekazu
- Serwis internetowy – cele, budowa, analiza
- Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie (SEM, SMM, reklama graficzna, e-mailing, m-marketing)
- Narzędzia wspomagające komunikację marketingową w Internecie (AR/VR, gry, chatboty)
- Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych w Internecie
Studia uruchomiono w roku 2018, a kolejne edycje Studiów rozpoczynają się jesienią każdego roku. Zobacz więcej: https://komunikacja-marketingowa.pl/.
Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQ –programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska. Oznacza to, że program studiów przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ. Osoby, które już posiadają certyfikat, za ukończenie studiów otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.