Niepewność zawsze była obecna w biznesie, jednak w ostatnim czasie stanęliśmy w obliczu skumulowanych zmian. Lockdown przyśpieszył trendy, o których mówiło się od dawna. Kluczem do sukcesu bardziej niż kiedykolwiek wcześniej okazało się kreatywne podejście do inwestowania w marketing internetowy, precyzyjna analiza i bezpieczeństwo danych oraz szybka adaptacja do nowych rozwiązań technologicznych.
Jak skutecznie odnaleźć się w nowej digitalowej normalności?
Które z trendów w ramach customer journey były chwilowe, a które pozostaną z nami na dłużej? Na co zwrócić uwagę, aby nie dać się „zmieszać”?
Na te pytania podczas XI. edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci, praktycy i przedstawiciele największych marek.
Kongres Efektywności Blueffect | Data: 26-05-2022 | Punkty: 20 | Przejdź do wydarzenia | |
Niepewność zawsze była obecna w biznesie, jednak w ostatnim czasie stanęliśmy w obliczu skumulowanych zmian. Lockdown przyśpieszył trendy, o których mówiło się od dawna. Kluczem do sukcesu bardziej niż kiedykolwiek wcześniej okazało się kreatywne podejście do inwestowania w marketing internetowy, precyzyjna analiza i bezpieczeństwo danych oraz szybka adaptacja do nowych rozwiązań technologicznych. Jak skutecznie odnaleźć się w nowej digitalowej normalności? Na te pytania podczas XI. edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci, praktycy i przedstawiciele największych marek. |