Podcasty, czyli audycje dostępne w sieci, cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. I to zarówno te, które wcześniej nadawane są na antenie radiowej (tzw. catch-up), jak i przygotowywane specjalnie do internetu i tam mające swoje premiery. W tym także produkowane we współpracy lub na zlecenie marketerów, czyli podcasty reklamowe. Nasi eksperci pokażą ten rynek z naszej lokalnej jak i globalnej perspektywy.
- 12:00 Obraz rynku podcastów, profile słuchaczy oraz najdynamiczniej rozwijające się kategorie tematyczne.
Wiktoria Bobrowicz, Digital Account Executive, Grupa RMF, Adam Pachla, Head of Digital, Grupa RMF - 12:20 Establishing Podcasts as an Advertising Medium in Ireland. Rob Timony, Head of audioXi, Bauer Media Audio Ireland
- 12:30 Growing Podplay in the Nordics – Podcast trends and growth. Mattias Björkman, Head of Podcast Business, Bauer Media Audio
- 12:40 Gdy klient zamienia się w słuch – jak skutecznie zarekomendować wejście marki w podcasty? Marta Górecka, Senior Strategy & Innovations Manager, Starcom
- 12:50 Z perspektywy twórcy – jak powstają podcasty redakcyjne i komercyjne? Izabella Mazur-Cieślar, Senior Digital Account Executive, Grupa RMF,
Mateusz Opyrchał , Dziennikarz i prezenter, RMF FM
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt. Prosimy dołączyć screen z prelekcji z webinaru.
Wszystko co musisz wiedzieć o rynku podcastów | Data: 04-03-2022 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |