IAB MIXX Conference 2021 to wydarzenie poprzedzające galę wręczenia nagród IAB MIXX Awards – za najlepsze digitalowe kampanie reklamowe minionego roku. Konkurs jest organizowany przez IAB Polska. Podczas konferencji poznacie CASE STUDIES najbardziej inspirujących kampanii z pierwszej ręki – od przedstawicieli klientów i agencji! Wśród nich takie marki jak: Danone, Reserved, PPL Koral, Decathlon, CCC, czy Grupa Żywiec.
Nie zwlekaj, kup bilet już teraz!
Sponsor Główny: Wirtualna Polska
Patroni medialni: Nowy Marketing, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy Kawie, My Company Polska, Natemat.pl.
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Audytor Konkursu: PwC
Patroni medialni: Nowy Marketing, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy Kawie, My Company Polska, Natemat.pl.
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Audytor Konkursu: PwC
Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -50 zł netto.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
IAB MIXX Conference 2021 | Data: 02-12-2021 | Punkty: 20; 40 pkt. | Przejdź do wydarzenia | |