• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Impact Seminar DigiPharma 2/2021

13 września 2021

DigiPharma 2/2021 Segment RX w komunikacji online

Dlaczego warto otworzyć się na edukację pacjentów w odniesieniu do segmentu RX? Jakie możliwości stwarza kanał online?

Trend pacjentocentryczności jest coraz powszechniejszy. Eksperci podkreślają zmianę pozycji pacjenta w relacji z lekarzem. Pacjent, jako równorzędny partner, jest coraz bardziej świadomym konsumentem. Oczekuje dostępu do wiedzy i transparentności. Intencjonalnie szuka nowych rozwiązań pozwalających na lepszą profilaktykę i terapię. A ponieważ coraz trudniej docierać firmom farmaceutycznym do lekarzy, większy focus na pacjentach może stanowić nowe otwarcie dla długofalowych strategii marketingowych.

Na konferencji Digipharma:

  • Zainspirujesz się case studies z kampanii dla segmentu RX, skierowanych do pacjentów w kanale online
  • Zobaczysz proces pracy nad kampaniami
  • Poznasz luki w edukacji pacjentów zidentyfikowane w 2021 roku w największym badaniu zdrowia Polaków

W przerwach wellbeingowych nauczysz się skutecznych, prostych ćwiczeń na rozluźnienie szyi, pleców i karku, szybko przynoszących ulgę i poprawę samopoczucia.

Udział w webinarium jest bezpłatny wystarczy się zarejestrować.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 6 pkt

Impact Seminar DigiPharma 2/2021 Data: 14-10-2021 Punkty: 6 Przejdź do wydarzenia
Więcej

DigiPharma 2/2021 Segment RX w komunikacji online

Dlaczego warto otworzyć się na edukację pacjentów w odniesieniu do segmentu RX? Jakie możliwości stwarza kanał online?

Trend pacjentocentryczności jest coraz powszechniejszy. Eksperci podkreślają zmianę pozycji pacjenta w relacji z lekarzem. Pacjent, jako równorzędny partner, jest coraz bardziej świadomym konsumentem. Oczekuje dostępu do wiedzy i transparentności. Intencjonalnie szuka nowych rozwiązań pozwalających na lepszą profilaktykę i terapię. A ponieważ coraz trudniej docierać firmom farmaceutycznym do lekarzy, większy focus na pacjentach może stanowić nowe otwarcie dla długofalowych strategii marketingowych.

Na konferencji Digipharma:

  • Zainspirujesz się case studies z kampanii dla segmentu RX, skierowanych do pacjentów w kanale online
  • Zobaczysz proces pracy nad kampaniami
  • Poznasz luki w edukacji pacjentów zidentyfikowane w 2021 roku w największym badaniu zdrowia Polaków

W przerwach wellbeingowych nauczysz się skutecznych, prostych ćwiczeń na rozluźnienie szyi, pleców i karku, szybko przynoszących ulgę i poprawę samopoczucia.

Udział w webinarium jest bezpłatny wystarczy się zarejestrować.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 6 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska