DigiPharma 2/2021 Segment RX w komunikacji online
Dlaczego warto otworzyć się na edukację pacjentów w odniesieniu do segmentu RX? Jakie możliwości stwarza kanał online?
Trend pacjentocentryczności jest coraz powszechniejszy. Eksperci podkreślają zmianę pozycji pacjenta w relacji z lekarzem. Pacjent, jako równorzędny partner, jest coraz bardziej świadomym konsumentem. Oczekuje dostępu do wiedzy i transparentności. Intencjonalnie szuka nowych rozwiązań pozwalających na lepszą profilaktykę i terapię. A ponieważ coraz trudniej docierać firmom farmaceutycznym do lekarzy, większy focus na pacjentach może stanowić nowe otwarcie dla długofalowych strategii marketingowych.
Na konferencji Digipharma:
- Zainspirujesz się case studies z kampanii dla segmentu RX, skierowanych do pacjentów w kanale online
- Zobaczysz proces pracy nad kampaniami
- Poznasz luki w edukacji pacjentów zidentyfikowane w 2021 roku w największym badaniu zdrowia Polaków
W przerwach wellbeingowych nauczysz się skutecznych, prostych ćwiczeń na rozluźnienie szyi, pleców i karku, szybko przynoszących ulgę i poprawę samopoczucia.
Udział w webinarium jest bezpłatny wystarczy się zarejestrować.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 6 pkt
Impact Seminar DigiPharma 2/2021 | Data: 14-10-2021 | Punkty: 6 | Przejdź do wydarzenia | |