Michał Łukasiewicz, koordynator ds. systemów edukacyjnych w Media Impact Polska, właśnie zasilił szeregi certyfikowanych trenerów DIMAQ.

To już 17. ekspert w Polsce, pod którego czujnym okiem rzesze specjalistów online marketingu będą przygotowywać się do zdobycia certyfikatu.

Michał z branżą reklamową związany jest od 2007 roku. Pierwsze kroki stawiał w ARBOmedia, gdzie m.in. wprowadzał Facebooka do Polski, zarządzał  również Catvertiser.com oraz był odpowiedzialny za komunikację Legii Warszawa w mediach społecznościowych.

Obecnie dba o wiedzę i rozwój pracowników Media Impact, przygotowując oraz realizując plany szkoleniowo – warsztatowe, ze szczególnym naciskiem na biegłość w rozwiązaniach związanych z digital marketingiem w oparciu o program DIMAQ.

Michał zasili dotychczasowe szeregi trenerskie w składzie: Justyna Spytek  (TradeTracker), Justyna Trzaska  (Initiative), Katarzyna Cycoń-Kościówko  (Universal McCann), Bartłomiej Popławski  (GSK), Artur Maciorowski (eCode), Anna Robotycka (faceADDICTED), Jacek Szostak (Starcom), Dorota Tymińska (ABI Media Holdings), Robert Wielgo (IAB Polska), Krzysztof Winnik (Winnik Consulting), Kamila Kownacka (OMD), Marta Pichlak-Miarka (OMD) i Jakub Bakuła (Allegro).

Szkolenia DIMAQ przygotowujące do egzaminu mogą prowadzić tylko certyfikowani trenerzy. Aby zostać trenerem należy przejść dedykowane szkolenie oraz zdać egzamin.