15 października odbędzie się 9. edycja Kongresu Efektywności Blueffect – wydarzenia, podczas którego eksperci i praktycy dzielą się najnowszą wiedzą, wskazuj trendy i najskuteczniejsze rozwiązania digital marketingu. W tym roku konferencja odbędzie się online.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Blueffect jest Biznes oparty o dane w czasach nowej normalności. Podczas wirtualnego wydarzenia nasi eksperci odpowiedzą na pytanie jak największe firmy odnalazły się w nowej rzeczywistości? Jak budować biznes oparty na danych? Skąd je czerpać i jak nimi skutecznie zarządzać?
W Agendzie konferencji m.in:
- Zorganizowana improwizacja, czyli zwiastun trendów marketingu nowej dekady, Krzysztof Przybysławski, Futureproof
- Przyszłość widziana oczami marketerów, kluczowe obserwacje i plany, Łukasz Wójcik, Mitsubishi Motors, Jarosław Miszczak, Bluerank
- Zadbaj o własne dane marketingowe, wykorzystaj je z fantazją, zintegruj działania reklamowe i nie przepłacaj… z Google Marketing Platform.
Marta Kusowska, Full Stack Experts - Modele predykcyjne i forecasty w służbie marketing managera, Maciej Franas, Rafał Przepióra, Bluerank
- Wycisnąć z danych co się da! Jak wykorzystywać dane jakościowe do podejmowania właściwych decyzji biznesowych, Magdalena Euejda, Bluerank
Uczestnicy będą mogli wziąć udział także w warsztatach: Burze mózgów w nowej rzeczywistości – skuteczny proces generowania rozwiązań online (liczba miejsc ograniczona).
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
Blueffect 2020 | Data: 15-10-2020 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |