• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Blueffect 2020

6 października 2020

15 października odbędzie się 9. edycja Kongresu Efektywności Blueffect – wydarzenia, podczas którego eksperci i praktycy dzielą się najnowszą wiedzą, wskazuj trendy i najskuteczniejsze rozwiązania digital marketingu. W tym roku konferencja odbędzie się online.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji Blueffect jest Biznes oparty o dane w czasach nowej normalności. Podczas wirtualnego wydarzenia nasi eksperci odpowiedzą na pytanie jak największe firmy odnalazły się w nowej rzeczywistości? Jak budować biznes oparty na danych? Skąd je czerpać i jak nimi skutecznie zarządzać?

W Agendzie konferencji m.in:

  • Zorganizowana improwizacja, czyli zwiastun trendów marketingu nowej dekady, Krzysztof Przybysławski, Futureproof
  • Przyszłość widziana oczami marketerów, kluczowe obserwacje i plany, Łukasz Wójcik, Mitsubishi Motors, Jarosław Miszczak, Bluerank
  • Zadbaj o własne dane marketingowe, wykorzystaj je z fantazją, zintegruj działania reklamowe i nie przepłacaj… z Google Marketing Platform.
    Marta Kusowska, Full Stack Experts
  • Modele predykcyjne i forecasty w służbie marketing managera, Maciej Franas, Rafał Przepióra, Bluerank
  • Wycisnąć z danych co się da! Jak wykorzystywać dane jakościowe do podejmowania właściwych decyzji biznesowych, Magdalena Euejda, Bluerank

Uczestnicy będą mogli wziąć udział także w warsztatach: Burze mózgów w nowej rzeczywistości – skuteczny proces generowania rozwiązań online (liczba miejsc ograniczona).

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.

Blueffect 2020 Data: 15-10-2020 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

15 października odbędzie się 9. edycja Kongresu Efektywności Blueffect – wydarzenia, podczas którego eksperci i praktycy dzielą się najnowszą wiedzą, wskazuj trendy i najskuteczniejsze rozwiązania digital marketingu. W tym roku konferencja odbędzie się online.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji Blueffect jest Biznes oparty o dane w czasach nowej normalności. Podczas wirtualnego wydarzenia nasi eksperci odpowiedzą na pytanie jak największe firmy odnalazły się w nowej rzeczywistości? Jak budować biznes oparty na danych? Skąd je czerpać i jak nimi skutecznie zarządzać?

W Agendzie konferencji m.in:

  • Zorganizowana improwizacja, czyli zwiastun trendów marketingu nowej dekady, Krzysztof Przybysławski, Futureproof
  • Przyszłość widziana oczami marketerów, kluczowe obserwacje i plany, Łukasz Wójcik, Mitsubishi Motors, Jarosław Miszczak, Bluerank
  • Zadbaj o własne dane marketingowe, wykorzystaj je z fantazją, zintegruj działania reklamowe i nie przepłacaj… z Google Marketing Platform.
    Marta Kusowska, Full Stack Experts
  • Modele predykcyjne i forecasty w służbie marketing managera, Maciej Franas, Rafał Przepióra, Bluerank
  • Wycisnąć z danych co się da! Jak wykorzystywać dane jakościowe do podejmowania właściwych decyzji biznesowych, Magdalena Euejda, Bluerank

Uczestnicy będą mogli wziąć udział także w warsztatach: Burze mózgów w nowej rzeczywistości – skuteczny proces generowania rozwiązań online (liczba miejsc ograniczona).

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska