Mediaworking
Specjalności: Social media manager i Social media influencer
Rodzaj studiów: I stopnia – stacjonarne / niestacjonarne
Mediaworking to nowoczesny kierunek łączący wiele obszarów: marketing online, nowe media, social media, public relations, dziennikarstwo oraz grafikę.
Kierunek daje wiedzę na temat aktualnych trendów w marketingu oraz budowania relacji z mediami, czy influencerami. Konfrontuje z realnymi wyzwaniami rynkowymi firm działających w branży, prezentując zrealizowane z sukcesami projekty. Uczy dobierać odpowiednie narzędzia komunikacji do konkretnych grup odbiorców i nieszablonowo z nich korzystać. Nastawiony jest na perspektywę odbiorcy treści i pokazuje, jak analizować, planować i realizować swoje działania, by osiągnęły zamierzony cel.
Kierunek Mediaworking skierowany jest przede wszystkim do osób interesujących się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm.
Akredytacja DIMAQ
Program studiów na kierunku Mediaworking I stopnia w Collegium Da Vinci został szczegółowo przeanalizowany przez specjalistów Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i jest w pełni zgodny z zakresem kompetencji niezbędnych do uzyskania certyfikatu DIMAQ – międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego umiejętności marketingowe.
Gdzie będziesz mógł/mogła pracować
- w firmach z branży kreatywnej, reklamowej i eventowej
- w agencjach marketingowych
- w wydawnictwach, prasie, radiu i telewizji
- w agencjach SEO i SEM
- w studiach fotograficznych i filmowych
- w działach marketingu dowolnej branży
- we własnej firmie lub jako freelancer
