Mediaworking

Specjalności: Social media manager i Social media influencer

Rodzaj studiów: I stopnia – stacjonarne / niestacjonarne

Mediaworking to nowoczesny kierunek łączący wiele obszarów: marketing online, nowe media, social media, public relations, dziennikarstwo oraz grafikę.

Kierunek daje wiedzę na temat aktualnych trendów w marketingu oraz budowania relacji z mediami, czy influencerami. Konfrontuje z realnymi wyzwaniami rynkowymi firm działających w branży, prezentując zrealizowane z sukcesami projekty. Uczy dobierać odpowiednie narzędzia komunikacji do konkretnych grup odbiorców i nieszablonowo z nich korzystać. Nastawiony jest na perspektywę odbiorcy treści i pokazuje, jak analizować, planować i realizować swoje działania, by osiągnęły zamierzony cel.

Kierunek Mediaworking skierowany jest przede wszystkim do osób interesujących się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem oraz tych, którzy chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm.

Akredytacja DIMAQ

Program studiów na kierunku Mediaworking I stopnia w Collegium Da Vinci został szczegółowo przeanalizowany przez specjalistów Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i jest w pełni zgodny z zakresem kompetencji niezbędnych do uzyskania certyfikatu DIMAQ – międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego umiejętności marketingowe.

Gdzie będziesz mógł/mogła pracować

  • w firmach z branży kreatywnej, reklamowej i eventowej
  • w agencjach marketingowych
  • w wydawnictwach, prasie, radiu i telewizji
  • w agencjach SEO i SEM
  • w studiach fotograficznych i filmowych
  • w działach marketingu dowolnej branży
  • we własnej firmie lub jako freelancer

Przejdź na stronę uczelni