spotkania o digitalu w digitalu

Cykliczne, bezpłatne wirtualne spotkania dla entuzjastów digital marketingu

z merytorycznym udzialem posiadaczy certyfikatów DIMAQ. 

DIMAQ Voice – edycja #65

16 grudnia | 15:00-16:40 | online | udział bezpłatny

Prelegenci DIMAQ Voice - bezpłatnego webinaru dla marketerów

AGENDA

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30  

Marketing, który wpływa na decyzje – jak budować strategię, która zmienia firmę

Dorota Jeżewska, Ekspert niezależny, djezewska.pl

Z prezentacji dowiesz się:

  • Co naprawdę decyduje o skuteczności marketingu i jak odróżnić działania operacyjne od strategicznych?
  • Dlaczego większość strategii marketingowych zawodzi oraz jakich błędów unikać, aby marketing był partnerem biznesu, a nie „działem od kreacji”?
  • Jak krok po kroku budować strategię opartą na danych, spójnym pozycjonowaniu i współpracy działów, taką, która realnie wspiera decyzje w firmie?

 

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00  

Dlaczego AI nie naprawi złego briefu (ale świetnie go obnaży)

Iwona Tuźnik, Consumer Insights Manager, BAT

Z prezentacji dowiesz się:

  • Jak wykorzystać AI do diagnozowania jakości briefu – od efektu lustra po szybkie testowanie założeń w iteracyjnych pętlach BOEC;
  • Co łączy i różni prompt od briefu oraz jak narzędzia takie jak Clarity Score i Reverse Brief 2.0 pomagają tworzyć zadania jednoznaczne, kompletne i odporne na interpretacyjne „dziury”?
  • Jak zmienia się rola stratega w świecie AI – od twórcy dokumentów do projektanta ram, kryteriów i definicji, które decydują o jakości całego procesu?

 

Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:35  

Marketing 50+ – jak brak synchronizacji produktu i komunikacji prowadzi do katastrofy i jak jej uniknąć?

Monika Boczek, Doradca marketingowy

Z prezentacji dowiesz się:

  • Jak naprawdę zachowują się i czego potrzebują konsumenci 50+ i 60+ oraz czym różnią się od młodszych grup, także w kontekście decyzji zakupowych i motywacji?
  • Skąd biorą się największe nieporozumienia marek z dojrzałymi konsumentami oraz jakie błędy w produkcie i komunikacji najczęściej prowadzą do rynkowych wpadek?
  • Jak tworzyć rozwiązania, które trafiają w potrzeby pokolenia 50+ i 60+?

 

PRELEGENCI

Dorota Jeżewska

Ekspertka ds. komunikacji i marketingu B2B, djezewska.pl

Ekspertka komunikacji i marketingu B2B. Specjalizuje się w tworzeniu strategii, które łączą dane, treść i cele sprzedażowe – pomagając firmom technologicznym i przemysłowym budować silną pozycję rynkową i spójne działania marketingowo-sprzedażowych. Certyfikowana specjalistka DIMAQ, wykładowczyni i trenerka komunikacji B2B, która stawia na autentyczność, konkret i marketing, który działa.

Iwona Tuźnik

Consumer Insights Manager for Western Europe, BAT

Strateżka, badaczka i managerka z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu. Łączy strategiczne myślenie z analitycznym podejściem, tworząc rekomendacje oparte na danych. Przez siedem lat rozwijała się w obszarze insightów i analityki, a kolejne osiem – w budowaniu strategie marek i komunikacji, współtworząc kampanie nagrodzone Effie.
Pasja do analityki doprowadziła ją do studiów podyplomowych z Business Intelligence na SGH oraz dołączenia do Grupy Eksperckiej „AI w Badaniach” przy PTBRiO, gdzie bada wpływ AI na marketing, badania i procesy decyzyjne.
Kompetencje managerskie rozwija, prowadząc zespoły i wspierając młode talenty jako mentorka w Biznesowym Indywidualnym Programie Studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz prowadząc gościnne zajęcia na uczelniach.

Monika Boczek

Doradca marketingowy

PUNKTY RECERTYFIKACYJNE

Za udział w spotkaniu uczestnicy posiadający certyfikat DIMAQ otrzymują:

  • 5 pkt DIMAQ za udział i dodatkowe 2 pkt za zadanie pytania.

Punkty za zadanie pytania nie dublują się – możesz zadać wiele pytań, ale punkty zostaną naliczone tylko raz.

Punkty naliczane są automatycznie, na podstawie listy obecności i aktywności na czacie. Nie ma potrzeby zgłaszać ich przez platformę DIMAQ.

Prosimy o cierpliwość – punkty naliczamy w ciągu 3 tygodni od daty wydarzenia 🙂

Prowadzący otrzymują:

  • 25 – 40 pkt DIMAQ w zależności od oceny, jaką uczestnicy przyznają w ankiecie po spotkaniu.

O WYDARZENIU

Spotkania DIMAQ Voice to cykliczne, bezpłatne, wirtualne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

Gdzie?

LiveWebinar

Kiedy?

W każdy ostatni wtorek miesiąca.
Godz. 15:00-16.40

Dla kogo?

Dla wszystkich zainteresowanych digital marketingiem – od studenta do managera, a przede wszystkim dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

 

Dołącz do naszych wydarzeń na Facebooku i LinkedIn, aby być na bieżąco!

WYSTĄP NA DIMAQ VOICE

Scena DIMAQ Voice jest otwarta i dostępna dla wszystkich chętnych do dzielenia się swoją e-marketingową wiedzą i doświadczeniem!
Masz ciekawy temat, który chciałbyś przedstawić szerszej widowni? Nasze spotkania dają Ci takie możliwości i dużo więcej!

Co możesz zyskać występując na DIMAQ Voice?

  • jeśli posiadasz certyfikat DIMAQ – zdobędziesz od 25 do 40 pkt recertyfikacyjnych (w zależności od oceny uczestników)
  • umocnisz swój ekspercki wizerunek
  • weźmiesz udział w konkursie na najlepszą prelekcję DIMAQ Voice. Prelegent bądź prelegentka z najlepiej ocenioną przez naszych uczestników prelekcją otrzyma możliwość wystąpienia podczas najbliższej edycji konferencji Forum IAB organizowanej przez IAB Polska!

UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ, aby u nas wystąpić. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno skontaktujemy się z Tobą!

Partnerzy

Patroni medialni

Partner technologiczny