Akademia Marketingu to dwudniowe spotkanie, odbywające się w Krakowskim Parku Technologicznym, poświęcone najaktualniejszym tematom związanym z content marketingiem.
W poprzednich latach mówiliśmy już o social mediach, obsłudze klienta w internecie, sztucznej inteligencji w biznesie. Podczas 4. edycji Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem skupimy się na efektywnym mierzeniu zwrotu z inwestycji w content marketingu. Formuła dwudniowego wydarzenia składa się z części konferencyjnej pierwszego dnia i praktycznych warsztatów drugiego dnia.
Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu. Szczególnie myślimy o pracownikach działów marketingu. Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.
Celem wydarzenia jest promowanie sprawdzonych, ale nie standardowych, rozwiązań marketingowych oraz przekazanie aktualnej, a przede wszystkim praktycznej, wiedzy o marketingu internetowym. Spotkanie pozwala na poznanie ważnych branżowych ekspertów,
poszerzenie sposobu patrzenia na branżę marketingową o znajomość najnowszych technologii i możliwości, jakie się za nimi kryją. Przedstawiamy na nim najważniejszych trendy, które w najbliższej przyszłości będą wpływać na kształt komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie.
Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w cenie specjalnej z 5% rabatem (pakiet jednodniowy lub pakiet dwudniowy).
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem | Data: 04-12-2019 | Punkty: 10,30 | Przejdź do wydarzenia | |