Międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdza kwalifikacje pozwalające na prowadzenie działań operacyjnych w digital marketingu.

Poziom:
zaawansowany

Cena:
900 zł netto

Recertyfikacja:
100 pkt

Sylabus:
pobierz

Dla kogo?

Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą potwierdzić swoje kwalifikacje z zakresu digitalu.
W szczególności dla:

  • digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu, e-commerce, marketingu;
  • doświadczonych marketerów, którzy chcą prowadzić również działania online;
  • praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
  • ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.
Informacje o DIMAQ Professional znajdziesz też w naszej broszurze. Pobierz TUTAJ >

Sprawdź, czy ten poziom certyfikatu jest dla Ciebie.
Rozwiąż TEST POZIOMUJĄCY >>

Dlaczego warto?

  • Oficjalnie potwierdzasz swoje kwalifikacje obszarze digital marketingu i na bieżąco je aktualizujesz
  • Zyskujesz przewagę na międzynarodowym rynku pracy – certyfikat DIMAQ jest dostępny w 7 europejskich krajach
  • Dołączasz do społeczności DIMAQ, która ma dostęp do unikalnej bazy wiedzy, bezpłatne eventy dedykowane DIMAQ oraz rabaty na inne branżowe wydarzenia
  • Posiadasz uznany i rozpoznawalny międzynarodowy dokument w branży i wśród marketerów, który stanowi cenny atut na polskim i europejskim rynku pracy.
  • Stajesz się dla swoich kontrahentów lub zespołu profesjonalnym partnerem do współpracy.
  • Trafiasz do grona tysięcy posiadaczy certyfikatów DIMAQ, dla których przygotowaliśmy szereg benefitów.

Egzamin

Aby uzyskać certyfikat na tym poziomie, należy uzyskać pozytywny wynik na egzaminie DIMAQ Professional, który:

  • weryfikuje praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu oraz sprawdza umiejętność jej zastosowania
  • składa się z 80 pytań wielokrotnego i jednokrotnego  wyboru z 12 obszarów digital marketingu
  • trwa 1 godzinę
  • próg zdawalności wynosi 70% (56 pytań)
  • odbywa się w siedzibie IAB Polska w Warszawie przy użyciu specjalnej platformy egzaminacyjnej
  • koszt egzaminu: 900 zł netto

Jak przygotować się do egzaminu?

Aby zdać egzamin, rekomendowane jest doświadczenie zawodowe w zakresie e-marketingu.

Możesz przygotować się:

samodzielnie,
korzystając z sylabusa >>

poprzez udział
w dedykowanym szkoleniu >>

Na czym polega recertyfikacja?

Certyfikat ważny jest przez 2 lata. Aby go przedłużyć, w okresie jego ważności musisz zebrać 100 punktów recertyfikacyjnych.

Dowiedz się więcej >>

Zapisz się na egzamin >>

Zrób test poziomujący i sprawdź, który certyfikat jest dla Ciebie.WYKONAJ TEST >>