• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

POLZAK MARKETING 2019

27 maja 2019

POLZAK MARKETING 2019. MARKETING W ERZE TECHNOLOGII. EFEKTYWNE ZAKUPY KOMUNIKACJI I MEDIÓW

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się w 12 czerwca w Warszawie.  Wydarzenie skierowane jest do Działów Marketingu, Procurement’u, Agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych.

Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie między innymi:

  •  #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
  • Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
  • Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
  • Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? Przetarg mediowy – wspólnota czy konflikt interesów?– czyli wyniki Dialogu Reklamodawców-Agencji w kategorii Media.
  • Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od Agencji mediowych

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

POLZAK MARKETING 2019 Data: 12-06-2019 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

POLZAK MARKETING 2019. MARKETING W ERZE TECHNOLOGII. EFEKTYWNE ZAKUPY KOMUNIKACJI I MEDIÓW

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się w 12 czerwca w Warszawie.  Wydarzenie skierowane jest do Działów Marketingu, Procurement’u, Agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Inicjatywa ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych.

Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie między innymi:

  •  #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
  • Od e-Commerce do d-Commerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
  • Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
  • Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? Przetarg mediowy – wspólnota czy konflikt interesów?– czyli wyniki Dialogu Reklamodawców-Agencji w kategorii Media.
  • Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od Agencji mediowych

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska