Ringier Axel Springer Polska jest pierwszym wydawcą w Polsce, który wprowadził dla pracowników obowiązkową certyfikację DIMAQ.
Dzięki DIMAQ będziemy mogli lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów – komentuje Beata Golubińska, dyrektor zarządzająca Media Impact.

– Klienci oczekują profesjonalizmu. Dla nas to m.in. poszerzanie swojej wiedzy, większe zaangażowanie, lepsza realizacja zakładanych efektów. W budowaniu tych wartości wspiera nas m.in. certyfikacja DIMAQ. Dzięki niej będziemy mogli lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, ich cele, a przez to osiągać lepsze wyniki kampanii – komentuje Golubińska.

Program w RASP wystartował w kwietniu 2018 roku. Certyfikat zdobyło już prawie 150 osób, głównie w biurze reklamy RASP – Media Impact. Do końca 2019 roku mają go zdobyć wszyscy (ok. 450 osób), których praca związana jest z marketingiem online.

Zobacz film o programie DIMAQ przygotowany przez Ringier Axel Springer Polska:

Więcej przeczytasz w artykule pt.: “Ringier Axel Springer Polska stawia na DIMAQ. “Będziemy mogli lepiej zrozumieć potrzeby klientów”, na stronie Business Insider Polska.