Wielkimi krokami zbliżamy się do 7. już spotkania DIMAQ Voice. Jak zwykle organizatorzy gwarantują potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Zapraszamy 9 maja do Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy.

W programie nadchodzącego wydarzenia:

17:30 – 18:05 Influencerzy i z czym to się je

Katarzyna Poświata, Account Executive, Mindshare, DIMAQ Professional

Wystąpienie skupi się na krótkim wyjaśnieniu kim są obecnie influencerzy. Na przykładach case studies zostanie pokazane, jak szeroki wachlarz możliwości pojawia się w przypadku decyzji o podjęciu współpracy. Oprócz tego w krótki i przystępny sposób zostaną wymienione zagrożenia i najważniejsze zasady wiążące się z podjęciem działań z influencerem.

18:10 – 18:45 #ChcęToPrzeżyć czyli budowanie społeczności, UGC i CSR w jednym

Joanna Borucka, Właściciel, Katalog Marzeń    

#ChcęToPrzeżyć to akcja, która wymyka się jakimkolwiek klasyfikacjom. To kampania wizerunkowa, budowanie zaangażowanej społeczności, pozyskiwanie treści od użytkowników oraz działanie odpowiedzialne społecznie w jednym. Zdradzamy przepis na sukces!

18:50 19:25 Integracja i zarządzanie danymi 1st, 2nd i 3rd party. Jak przygotować data-driven strategy dla kampanii online i zwiększyć ROI? Case study z kampanii dla klienta z branży turystycznej.

Marcin Filipowicz, Wiceprezes Audience Network (grupa Cloud Technologies)

Precyzyjne trafienie do użytkownika online umożliwiają dane, a szybkie dotarcie do wielu odbiorców zapewnia stale zyskujący popularność model programmatic. Przedstawimy jak integrując i wykorzystując dane pochodzące z różnych źródeł i różne sposoby dotarcia do klientów, osiągnęliśmy ponad 200-procentowy wzrost ROI realizując kampanię dla klienta z branży turystycznej. Przedstawimy proces realizacji kampanii i  przeanalizujemy wnioski z podejmowanych kroków wyciągnięte na podstawie analizy zachowań klientów. Omówimy jak zarządzać danymi, docierać do klientów i jak często wyświetlać im reklamy, aby skonwertowali.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe

Dołącz do wydarzenia: http://bit.ly/2Hdz39e