Konferencja IAB HowTo: Drive Consumers to the Store? New Opportunities to Retail to unikatowe wydarzenie, podczas którego zajmiemy się zagadnieniem nie eksplorowanym do tej pory nigdzie indziej na taką skalę. Pokażemy, jak przenikanie się światów online i offline w codziennym życiu konsumentów finalnie wpływa na decyzje zakupowe podejmowane w punktach sprzedaży POS.
Gwałtowny rozwój technologii sprawia, że coraz bardziej precyzyjnie jesteśmy w stanie określić efekt biznesowy działań w różnych kanałach komunikacji. Dotychczas jednak wyraźnie rozdzielano działania w Internecie od świata offline. Kanały online wykorzystywane były do działań wizerunkowych lub sprzedaży e-commerce w oparciu o strony www. Pokażemy, że w rzeczywistości jest inaczej i jak marki, którym zależy na wizytach w ich sklepach w centrach handlowych, mogą wykorzystać niezagospodarowany dotychczas potencjał.
Podczas konferencji:
✔ Dowiesz się w jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline,
✔ Zobaczysz inspirujące badania, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i ciekawe case studies,
✔ Poznasz rozwiązania, które nie były dotychczas omawiane na innych konferencjach ani warsztatach,
✔ Nauczysz się jak wykorzystać technologię i dane, aby zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail.
Dla posiadaczy aktualnych certyfikatów DIMAQ rabat w wysokości 100zł netto!
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
IAB HowTo: Drive Consumers to the Store? New Opportunities to Retail | Data: 05-03-2019 | Punkty: 20,40 | Przejdź do wydarzenia | |