Impact Seminars – eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.
Impact Seminar#5/2018 #MarketingB2B – Jak efektywnie wykorzystać digital?
Ty razem zapraszamy do Warszawy!
Wykłady:
- Design thinking w B2B – Piotr Wojciechowski, Fuzers
- Budowanie wartości produktu na rynku abonamentowym , czyli czego B2B może nauczyć się od B2C – Zbigniew Wierzchowski, Ringier Axel Springer Polska
- Efektywny content marketing – w jaki sposób tworzyć treści, żeby Excel się zgadzał – Grzegorz Miłkowski, Content House
- Marketing automation – Michał Grabacki, Ringier Axel Springer Polska
Warsztaty:
- Marketing Automation w B2B – ile kosztuje, kiedy warto zainwestować? – Michał Grabacki, Ringier Axel Springer Polska
- Budowanie wartości produktu na rynku abonamentowym – część praktyczna – Zbigniew Wierzchowski, Ringier Axel Springer Polska
- Uwodzenie w social sellingu – Artur Roguski, dfusion communication, whysosocial.pl
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.
Impact Seminar #MarketingB2B | Data: 25-10-2018 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |