• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Akademia Marketingu: Social Media to nowa telewizja

1 października 2018

Czy Twoja marka nadal potrzebuje reklam w telewizji? Czy social media stały się już realną alternatywą dla masowego środku przekazu?

Formaty filmowe w internecie przejmują rolę do tej pory zarezerwowaną dla telewizji – „krótkiej przerwy na reklamę”. Jednak targetowanie i analiza dotarcia komunikatu jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż te oferowane w tradycyjnej telewizji. Dodatkowo, reklamy video w social media są dostępne dla każdego: dużej, średniej i małej firmy. Wygrywają ci, którym skutecznie uda się połączyć kreatywność z efektywnym wykorzystaniem formatów reklamowych.

Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja to pierwsza w Polsce konferencja poświęcona budżetowaniu i technologii video marketingu.

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z 5% rabatem (dostępne rabaty sumują się). Specjalny KOD RABATOWY mogą otrzymać, pisząc na adres: dimaq@iab.org.pl

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Akademia Marketingu: Social Media to nowa telewizja Data: 16-05-2018 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Czy Twoja marka nadal potrzebuje reklam w telewizji? Czy social media stały się już realną alternatywą dla masowego środku przekazu?

Formaty filmowe w internecie przejmują rolę do tej pory zarezerwowaną dla telewizji – „krótkiej przerwy na reklamę”. Jednak targetowanie i analiza dotarcia komunikatu jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż te oferowane w tradycyjnej telewizji. Dodatkowo, reklamy video w social media są dostępne dla każdego: dużej, średniej i małej firmy. Wygrywają ci, którym skutecznie uda się połączyć kreatywność z efektywnym wykorzystaniem formatów reklamowych.

Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja to pierwsza w Polsce konferencja poświęcona budżetowaniu i technologii video marketingu.

Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z 5% rabatem (dostępne rabaty sumują się). Specjalny KOD RABATOWY mogą otrzymać, pisząc na adres: dimaq@iab.org.pl

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska