Czy Twoja marka nadal potrzebuje reklam w telewizji? Czy social media stały się już realną alternatywą dla masowego środku przekazu?
Formaty filmowe w internecie przejmują rolę do tej pory zarezerwowaną dla telewizji – „krótkiej przerwy na reklamę”. Jednak targetowanie i analiza dotarcia komunikatu jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż te oferowane w tradycyjnej telewizji. Dodatkowo, reklamy video w social media są dostępne dla każdego: dużej, średniej i małej firmy. Wygrywają ci, którym skutecznie uda się połączyć kreatywność z efektywnym wykorzystaniem formatów reklamowych.
Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja to pierwsza w Polsce konferencja poświęcona budżetowaniu i technologii video marketingu.
Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej z 5% rabatem (dostępne rabaty sumują się). Specjalny KOD RABATOWY mogą otrzymać, pisząc na adres: dimaq@iab.org.pl
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Akademia Marketingu: Social Media to nowa telewizja | Data: 16-05-2018 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |