Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy organizuje konferencję „REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE”. Nawiąże ona do „Apelu do twórców i osób wpływających na kształt reklamy” z sierpnia ubiegłego roku i podejmie temat wykorzystania w komunikacji marketingowej symboli patriotycznych. Zaprezentowane zostaną także inne pułapki w reklamie, w tym najczęściej skarżone przekazy reklamowe oraz normy prawne regulujące reklamę versus Kodeks Etyki Reklamy.
Konferencja stanowi odpowiedź Rady Reklamy m.in. na problem nieodpowiedzialnego nawiązania do wydarzeń historycznych w komunikacji marketingowej, który poruszył całe środowisko reklamowe w połowie ubiegłego roku. W dodatku zbliżają się obchody setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, co prawdopodobnie przyniesie wzrost przekazów reklamowych o tematyce historycznej i patriotycznej.
Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu w cenie specjalnej – 300 zł netto. W formularzu zgłoszeniowym wydarzenia należy wybrać odpowiednią opcję.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
„Reklama [nie]odpowiedzialna społecznie” | Data: 19-03-2018 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |