W programie konferencji DIGITAL MARKETING znajdą się aktualne trendy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji . Ponadto eksperci pokażą analityczny wymiar digital marketingu oraz jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.
Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny. Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.
W programie m. in.:
- Dokąd zmierza digital marketing?
- Obsługa klienta w mediach społecznościowych
- Sprzedaż offline i online – współpraca zamiast konkurencji ?
- Marketing automation – jaką formę automatyzacji wybrać ?
- User experience- drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
- Od touchpointów do mikromomentów – zmiany w customer journey
- Skuteczne kampanie PPC w social media
- Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
- Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories
Posiadacze certyfikatów DIMAQ mogą wziąć udział w w wydarzeniu w cenie specjalnej. Aby otrzymać kod rabatowy uprawniający do zniżki w wysokości 500 zł netto należy napisać na adres: dimaq@iab.org.pl
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Konferencja Digital Marketing | Data: 14-02-2018 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |