E-COMMERCE STANDARD to konferencja z najdłuższą tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet.
To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku, dedykowane dyrektorom i menedżerom e-commerce z dużych i średnich firm.
W ciągu 2 dni omówione zostaną najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm. Drugi dzień konferencji jest wzbogacony interaktywnymi warsztatami i sesją inspiracji.
Agenda konferencji jest oparta o praktyczne doświadczenia czołowych firm, takich jak: Bluerank, Carrefour, Cyfrowy Polsat, Danone, Google, Kazar, K2, Orange, Plus, TVN, TradeTracker, Usability LAB, Webbiz, Westwing Home & Living.
Punktacja za ten event: Uczestnik- 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
12. edycja E-commerce Standard | Data: 28-09-2017 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |