10 października już po raz drugi w Warszawie odbędzie się festiwal komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Przedstawiciele przemysłów kreatywnych spotkają się z ekspertami branży reklamowej i nowych technologii, by porozmawiać i wymienić wiedzą w tematyce, która oscyluje wokół takich obszarów jak: reklama, film, technologia. Wydarzenie otwiera Dni Kreatywności – nową inicjatywę Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Z kim będzie można spotkać się na Filmtercative?
Z pewnością nie do przeoczenia jest prezentacja Grega Ivanova (Head of AR/VR/Lens Partnerships, EMEA – Google).
Swój udział potwierdził Rafał Baran (Chief Marketing Officer – FCB Bridge2Fun), mający na swoim koncie głośne kampanie związane z promocją takich marek jak Play, Orange czy mBank.
Filmteractive odwiedzi Anna Iller (Branded Content Manager – Allegro) – która podzieli się swoim doświadczeniem dotyczącym pracy przy unikatowych projektach z pogranicza kultury i reklamy, jak „Legendy Polskie”.
W programie spotkania m.in. z Tomaszem Czudowskim (CEO – TubaSmaku), Piotrem Kujdą (artysta niezależny), The Kissinger Twins: Katarzyną Kifert i Dawidem Marcinkowskim czy raperem MC Silkiem. O swoim najnowszym projekcie wykorzystującym wirtualną rzeczywistość w kontekście teatru i sztuki współczesnej i jej sukcesie w Nowym Jorku opowie Wojciech Markowski (Producent – FluxVR).
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
FILMTERACTIVE 2018 – DNI KREATYWNOŚCI | Data: 10-10-2018 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |