• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

E-commerce Standard

12 września 2018

E-commerce Standard. To ponad 25 prelegentów, kilkanaście prezentacji, 5 warsztatów i impreza wieczorna, a także ukaże się drukowana wersja raportu E-commerce Standard.

W programie m.in.:

  • CASE STUDY: Personalizacja oferty, czyli skuteczny system rekomendacji w środowisku wielokanałowym. Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska
  • CASE STUDY: Epidemia ślepoty reklamowej i dochodowość klientów cyfrowych. Adam Miziołek,Dyrektor Biura Sprzedaży Mobilnej i Online, PKO BP
  • CASE STUDY: Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu? Rafał Cheliński, Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych, Polkomtel Sp. z o.o.
  • CASE STUDY: Jak zbudować e-commerce w B2B i osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki online? Jolanta Gałązka, Dyrektor logistyki, Grupa Tubądzin
  • CASE STUDY: Komunikacja i zamykanie sprzedaży w B2B. Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB Monika Stelmach, Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Trans.eu Group
  • CASE STUDY: Najważniejsze wyzwania sprzedaży w mobile – jak sobie z nimi radzić? Maciej Ziemczonek, Performance & Outbound Marketing Manager, Domodi.pl
  • Warsztat: Co jeszcze zrobić w SEO gdy już wszystko zostało zrobione?
  • Warsztat: E-commerce w B2B. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży wykorzystując kanał online?
  • Warsztat: E-procing, czyli jak tworzyć i komunikować ceny w e-commerce.
  • Warsztat: Optymalizacja istniejącego sklepu internetowego – co poprawić, by zwiększyć sprzedaż?
  • Warsztat: Jak efektywnie tworzyć reklamy Google Ads dla e-commerce.

Dla osób z ważnym certyfikatem organizatorzy przygotowali specjalną zniżkę.  Przy rejestracji w polu „Kody Promocyjne” należy wpisać – DIMAQ. Ta zniżka obowiązuje tylko przy rejestracji do 14 września.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

E-commerce Standard Data: 25-09-2018 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

E-commerce Standard. To ponad 25 prelegentów, kilkanaście prezentacji, 5 warsztatów i impreza wieczorna, a także ukaże się drukowana wersja raportu E-commerce Standard.

W programie m.in.:

  • CASE STUDY: Personalizacja oferty, czyli skuteczny system rekomendacji w środowisku wielokanałowym. Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska
  • CASE STUDY: Epidemia ślepoty reklamowej i dochodowość klientów cyfrowych. Adam Miziołek,Dyrektor Biura Sprzedaży Mobilnej i Online, PKO BP
  • CASE STUDY: Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu? Rafał Cheliński, Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych, Polkomtel Sp. z o.o.
  • CASE STUDY: Jak zbudować e-commerce w B2B i osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki online? Jolanta Gałązka, Dyrektor logistyki, Grupa Tubądzin
  • CASE STUDY: Komunikacja i zamykanie sprzedaży w B2B. Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB Monika Stelmach, Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Trans.eu Group
  • CASE STUDY: Najważniejsze wyzwania sprzedaży w mobile – jak sobie z nimi radzić? Maciej Ziemczonek, Performance & Outbound Marketing Manager, Domodi.pl
  • Warsztat: Co jeszcze zrobić w SEO gdy już wszystko zostało zrobione?
  • Warsztat: E-commerce w B2B. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży wykorzystując kanał online?
  • Warsztat: E-procing, czyli jak tworzyć i komunikować ceny w e-commerce.
  • Warsztat: Optymalizacja istniejącego sklepu internetowego – co poprawić, by zwiększyć sprzedaż?
  • Warsztat: Jak efektywnie tworzyć reklamy Google Ads dla e-commerce.

Dla osób z ważnym certyfikatem organizatorzy przygotowali specjalną zniżkę.  Przy rejestracji w polu „Kody Promocyjne” należy wpisać – DIMAQ. Ta zniżka obowiązuje tylko przy rejestracji do 14 września.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska