Masz ochotę na dawkę inspiracji? Chcesz poszerzyć horyzonty swojej wiedzy o marketingu cyfrowym? A może po prostu szukasz okazji do spotkania z ludźmi, którzy tak jak Ty, nie boją się wyzwań nowoczesnego świata?

Jeśli odpowiedziałeś “tak” choć na jedno z tych pytań, to mamy coś specjalnego właśnie dla Ciebie!

📅 Kiedy? 23 kwietnia o godzinie 15:00

📍 Gdzie? Na platformie LIVEWEBINAR

💡 Kto? Prelegenci z Agencji Ancymony oraz Sanofi Consumer Healthcare

Dołącz do nas na wyjątkowym webinarze, gdzie będziemy zgłębiać tajniki i możliwości, jakie niesie ze sobą marketing głosowy. Poznaj ekspertów, wymień się doświadczeniami i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami.

Jak połączyć dziania influencerskie z media planem i kampanią digitalową?

Justyna Ryńska i Paweł Jóźwik opowiedzą o dobrych praktykach, learningach agencyjnych i istotnych kwestiach, które warto wziąć pod uwagę przy planowaniu działań.

Z prezentacji dowiecie się:

  • Influencer jako część mediów – podejście do IM jak do części ekosystemu kampanii.
  • Sponsored content (narzędzie some) – oznaczanie narzędziowe w przypadku działań digital.
  • Wsparcie płatne treści influencerskich – promocja twórcy vs promocja kampanijna.
  • Influencer i grupa celowa – zawężanie TG w kampanii, shadow groups i uzupełnianie zasięgu.
  • Livestreaming jako działanie taktyczne – dywersyfikacja współpracy i wpływ na kampanię.


Pomimo labiryntu przepisów dotyczących reklamy leków, promocja w social mediach nie musi być szara i nudna. Istnieje mnóstwo kreatywnych sposobów, aby wciągnąć konsumentów reklamę na mobile’u na ich ulubionych platformach. Zakaz współpracy z influencerami? Są na to sprawdzone sposoby!

Z prelekcji dowiecie się: 

  • Z jakimi regulacjami ograniczeniami promocji zmaga się branża farmaceutyczna.
  • Social media dla upartych brand managerów – czyli chcieć być wyjątkowym, widocznym i wpasowanym w platformę – to móc: przykłady z TikToka (creative exchange tool & native influencers) i Instagrama (przykłady reklam i komunikatów), w jaki sposób można tworzyć wyjątkowe treści zatrzymując konsumenta na dłużej. 
  • Wyniki – czyli co mogą nam dać dopasowane i kreatywne formaty: przykłady wyników badań Brand Lift Study, wyniki z raportu kampanii nt. liftów i wzrostu “metrics that matter”.