Ostatnie tegoroczne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 30 listopada, w godzinach 15:00 – 16:45. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: viewability, definiowanie grup docelowych w kampaniach oraz kompetencje miękkie i samorozwój. Wystąpią: Mariola Anoszczenko i Tomek Wróblewski, Pills of Skills; Lucyna Koba, RTB House; Hubert Świtalski, Meetrics.
Panel dyskusyjny, godz. 15:05:
“Osobista i biznesowa transformacja rozwoju kompetencji miękkich, na miarę Człowieka XXI wieku”
Prowadzący: Mariola Anoszczenko, coach w nurcie ICF, wykorzystująca metodykę Design Thinking, oraz Tomek Wróblewski, praktyk i trener w obszarach przywództwa, sprzedaży i marketingu, Pills of Skills.
Praca nad kompetencjami miękkimi to ważny element samorozwoju, ale czy zastanawiałaś/eś się co to właściwie oznacza bezpośrednio dla Ciebie – w świecie marketingu? Co jeżeli kompetencje miękkie odpowiadają za jakość życia i siłę biznesu? Czego potrzebujesz w XXI wieku, czemu powinnaś/eś się poprzyglądać? Co jeżeli łamanie schematów pobudza kreatywność? Na DIMAQ Voice pokażemy, jak wejść w świat rozwoju kompetencji miękkich oczami praktyków z Pills of Skills i jaką rolę pełnią one w świadomym samodoskonaleniu.
Z tej prezentacji dowiesz się:
- Jaki świat widzisz?
- Jaki świat budujesz?
- Jakimi narzędziami dysponujesz?
- Grasz czy świadomie wybierasz?
O prelegentach:
Mariola Anoszczenko – Coach w nurcie ICF, wykorzystująca metodykę Design Thinking, która jako myślenie projektowe bliska jest coachingowi w zakresie rozwijania empatii, wspierania w definiowaniu wartości i potrzeb, oraz pobudza do kreatywnego poszukiwania dróg prowadzących do realizacji celu klienta. Moderator metody Design Thinking. Fasylitator programów rozwojowych z końmi Horse Assisted Education (EAHAE). Praktyk w biznesie, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach z branży medycznej, farmaceutycznej. Mariola prowadzi Coaching Menedżerski i kurs Techniki Redukowania Stresu w DIMAQ.
Tomek Wróblewski – Akredytowany Coach ICF, praktyk w biznesie, menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami w międzynarodowych organizacjach w branży usług B2B. Praktyk i Trener w obszarach przywództwa, sprzedaży i marketingu. Absolwent podyplomowych studiów GFKM oraz CBS Executive (Copenhagen Business School) w zakresie Zarządzania Zmianą. Laureat nagrody „Growth Ambassador of the Year” w czasie kryzysu w 2008. „Każda sytuacja jest okazją”. Wierzy w potencjał ludzi i podkreśla, że wszystko co osiągnął im właśnie zawdzięcza. Tomasz prowadzi Coaching Menedżerski w DIMAQ.
Prelekcja II, godz. 15:45:
„Kto kupuje kuloty – czy metryka ma jeszcze znaczenie?”
Prowadząca: Lucyna Koba, Senior Business Development Manager, RTB House
Żyjemy w czasach, w których demografia przestała być głównym determinantem zachowań zakupowych. Kult zdrowia i młodości powoduje, że klientami sieciówek short-fashion stają się zarówno matki, jak i córki, a maratony biegają 80-cio i 100-latkowie. W czasie prezentacji Lucyna Koba z RTB House przedstawi podejście do definiowania grup docelowych w kampaniach i pokaże przykłady dlaczego w komunikacji marketingowej nie warto się ograniczać.
Z tej prezentacji dowiesz się:
- Jakie są aktualne trendy zachowań konsumenckich?
- Co to jest mentalna dostępność produktu i jaki pogląd na targetowanie kampanii miał Byron Sharp?
- Jakie są przykłady nieintuicyjnych zachowań w konsumpcji mediów i produktów?
- Po co nam w kampanii grupa celowa?
- Jakie są plusy i minusy alternatywnego podejścia do grupy docelowej?
O prelegentce:
Lucyna Koba – ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W RTB House od sierpnia br. jako Senior Business Development Manager odpowiada za popularyzację wiedzy na temat sztucznej inteligencji – Deep Learning i jej znaczenia w efektywnym budowaniu świadomości marki. Poprzednio w Gemiusie zajmowała się jednoźródłowymi badaniami mediów, wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych, m.in. Forum IAB 2019 i 2020. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards. Członkini jury Effie Awards w latach 2011 i 2012.
Prelekcja III, godz. 16:15:
“Viewability – ewolucja ku Autentycznej Odsłonie”
Prowadzący: Hubert Świtalski, Regional Manager CEE, Meetrics
Widoczność reklamy stanowi podstawowy czynnik, od którego zaczynamy mówić o skuteczności kampanii digitalowej, lecz to dopiero początek drogi do autentycznej odsłony i właściwego pomiaru, na który składa się wiele wskaźników. Gdzie teraz byłaby reklama cyfrowa, gdyby nie rozwój metodologii jej pomiaru w szerszym kontekście? W trakcie prezentacji poznamy genezę pomiaru jakości, zobaczymy jak ewoluował wraz ze zmianami, które przechodził internet na przestrzeni lat. Odbędziemy podróż od pierwszej zmierzonej widzialnej odsłony, poprzez kamienie milowe związane z ustanowieniem standardów viewability w Polsce, aż po pomiar innych faktorów, jak adfraud i brand safety. Na koniec dowiemy się, jak ważną rolę pełni jakość pomiaru w rozwoju branży marketingu cyfrowego i jakie stoją przed nami wyzwania.
Czego dowiesz się z tej prezentacji?
- Co oznacza „autentyczna odsłona” i jakie wskaźniki wchodzą w skład jej pomiaru?
- Jakie były początki pomiaru reklamy w Polsce?
- Jakie trendy obserwujemy na polskim rynku przez ostatnie kilka lat?
- Jakie są kluczowe i niezbędne działania dążące do jeszcze lepszego zadbania o jakość produktu reklamowego?
- Jakie standardy oferuje branża w celu ułatwienia poprawy jakości reklamy?
- Jakie są aktualne wyzwania w zakresie pomiaru i poprawy jakości na polskim rynku i jak się z nimi mierzyć?
O prelegencie:
Hubert Świtalski – w sierpniu 2019 r. objął stanowisko Country Managera Meetrics w Polsce, od stycznia 2021 reprezentuje firmę w regionie CEE. Wcześniej pracował w Polsat Media, gdzie zarządzał zespołem AdTube. W branży od ponad 10 lat. W ostatnich latach, przed przejściem do Polsat Media, doświadczenie zdobywał m.in. w Agorze (Agency Group Head) i Stroer Media (Agency Sales Deputy Director).
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny). Szef Grupy Roboczej Viewability przy IAB Polska, z ktorą opracowuje polskie standardy programu poprawy jakości reklamy cyfrowej Qualid.
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się na stronie wydarzenia >
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.