Ostatnie tegoroczne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 30 listopada, w godzinach 15:00 – 16:45. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: viewability, definiowanie grup docelowych w kampaniach oraz kompetencje miękkie i samorozwój. Wystąpią: Mariola Anoszczenko i Tomek Wróblewski, Pills of Skills; Lucyna Koba, RTB House; Hubert Świtalski, Meetrics. 

Panel dyskusyjny, godz. 15:05:


„Osobista i biznesowa transformacja rozwoju kompetencji miękkich, na miarę Człowieka XXI wieku”

Prowadzący: Mariola Anoszczenko, coach w nurcie ICF, wykorzystująca metodykę Design Thinking, oraz Tomek Wróblewski, praktyk i trener w obszarach przywództwa, sprzedaży i marketingu, Pills of Skills.

Praca nad kompetencjami miękkimi to ważny element samorozwoju, ale czy zastanawiałaś/eś się co to właściwie oznacza bezpośrednio dla Ciebie – w świecie marketingu? Co jeżeli kompetencje miękkie odpowiadają za jakość życia i siłę biznesu? Czego potrzebujesz w XXI wieku,  czemu powinnaś/eś się poprzyglądać? Co jeżeli łamanie schematów pobudza kreatywność? Na DIMAQ Voice pokażemy, jak wejść w świat rozwoju kompetencji miękkich oczami praktyków z Pills of Skills i jaką rolę pełnią one w świadomym samodoskonaleniu.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Jaki świat widzisz?
  • Jaki świat budujesz?
  • Jakimi narzędziami dysponujesz?
  • Grasz czy świadomie wybierasz?
Mariola Anoszczenko

O prelegentach:

Mariola Anoszczenko – Coach w nurcie ICF, wykorzystująca metodykę Design Thinking, która jako myślenie projektowe bliska jest coachingowi w zakresie rozwijania empatii, wspierania w definiowaniu wartości i potrzeb, oraz pobudza do kreatywnego poszukiwania dróg prowadzących do realizacji celu klienta. Moderator metody Design Thinking. Fasylitator programów rozwojowych z końmi Horse Assisted Education (EAHAE). Praktyk w biznesie, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach z branży medycznej, farmaceutycznej. Mariola prowadzi Coaching Menedżerski i kurs Techniki Redukowania Stresu w DIMAQ.

Tomek Wróblewski

Tomek Wróblewski – Akredytowany Coach ICF, praktyk w biznesie, menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami w międzynarodowych organizacjach w branży usług B2B. Praktyk i Trener w obszarach przywództwa, sprzedaży i marketingu. Absolwent podyplomowych studiów GFKM oraz CBS Executive (Copenhagen Business School) w zakresie Zarządzania Zmianą. Laureat nagrody „Growth Ambassador of the Year” w czasie kryzysu w 2008. „Każda sytuacja jest okazją”. Wierzy w potencjał ludzi i podkreśla, że wszystko co osiągnął im właśnie zawdzięcza. Tomasz prowadzi Coaching Menedżerski w DIMAQ.

Prelekcja II, godz. 15:45:

„Kto kupuje kuloty – czy metryka ma jeszcze znaczenie?”

Prowadząca: Lucyna Koba, Senior Business Development Manager, RTB House

Żyjemy w czasach, w których demografia przestała być głównym determinantem zachowań zakupowych. Kult zdrowia i młodości powoduje, że klientami sieciówek short-fashion stają się zarówno matki, jak i córki, a maratony biegają 80-cio i 100-latkowie. W czasie prezentacji Lucyna Koba z RTB House przedstawi podejście do definiowania grup docelowych w kampaniach i pokaże przykłady dlaczego w komunikacji marketingowej nie warto się ograniczać.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Jakie są aktualne trendy zachowań konsumenckich?
  • Co to jest mentalna dostępność produktu i jaki pogląd na targetowanie kampanii miał Byron Sharp?
  • Jakie są przykłady nieintuicyjnych zachowań w konsumpcji mediów i produktów?
  • Po co nam w kampanii grupa celowa?
  • Jakie są plusy i minusy alternatywnego podejścia do grupy docelowej?
Lucyna Koba

O prelegentce:

Lucyna Koba – ekspertka marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W RTB House od sierpnia br. jako Senior Business Development Manager odpowiada za popularyzację wiedzy na temat sztucznej inteligencji – Deep Learning i jej znaczenia w efektywnym budowaniu świadomości marki. Poprzednio w Gemiusie zajmowała się jednoźródłowymi badaniami mediów, wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Wielokrotna prelegentka podczas konferencji i szkoleń branżowych, m.in. Forum IAB 2019 i 2020. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards. Członkini jury Effie Awards w latach 2011 i 2012.

Prelekcja III, godz. 16:15:

„Viewability – ewolucja ku Autentycznej Odsłonie”

Prowadzący: Hubert Świtalski, Regional Manager CEE, Meetrics

Widoczność reklamy stanowi podstawowy czynnik, od którego zaczynamy mówić o skuteczności kampanii digitalowej, lecz to dopiero początek drogi do autentycznej odsłony i właściwego pomiaru, na który składa się wiele wskaźników. Gdzie teraz byłaby reklama cyfrowa, gdyby nie rozwój metodologii jej pomiaru w szerszym kontekście? W trakcie prezentacji poznamy genezę pomiaru jakości, zobaczymy jak ewoluował wraz ze zmianami, które przechodził internet na przestrzeni lat. Odbędziemy podróż od pierwszej zmierzonej widzialnej odsłony, poprzez kamienie milowe związane z ustanowieniem standardów viewability w Polsce, aż po pomiar innych faktorów, jak adfraud i brand safety. Na koniec dowiemy się, jak ważną rolę pełni jakość pomiaru w rozwoju branży marketingu cyfrowego i jakie stoją przed nami wyzwania. 

Czego dowiesz się z tej prezentacji?

  • Co oznacza „autentyczna odsłona” i jakie wskaźniki wchodzą w skład jej pomiaru?
  • Jakie były początki pomiaru reklamy w Polsce?
  • Jakie trendy obserwujemy na polskim rynku przez ostatnie kilka lat?
  • Jakie są kluczowe i niezbędne działania dążące do jeszcze lepszego zadbania o jakość produktu reklamowego?
  • Jakie standardy oferuje branża w celu ułatwienia poprawy jakości reklamy?
  • Jakie są aktualne wyzwania w zakresie pomiaru i poprawy jakości na polskim rynku i jak się z nimi mierzyć?
Hubert Świtalski

O prelegencie:

Hubert Świtalski – w sierpniu 2019 r. objął stanowisko Country Managera Meetrics w Polsce, od stycznia 2021 reprezentuje firmę w regionie CEE. Wcześniej pracował w Polsat Media, gdzie zarządzał zespołem AdTube. W branży od ponad 10 lat. W ostatnich latach, przed przejściem do Polsat Media, doświadczenie zdobywał m.in. w Agorze (Agency Group Head) i Stroer Media (Agency Sales Deputy Director).
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny). Szef Grupy Roboczej Viewability przy IAB Polska, z ktorą opracowuje polskie standardy programu poprawy jakości reklamy cyfrowej Qualid.


Akredytacja DIMAQ


Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się na stronie wydarzenia >

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.