LETNIA AKADEMIA DIMAQ
Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, dzięki czemu usprawnisz swoją komunikację z innymi podmiotami, w tym dostawcami usług
- Dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
- Poznasz efektywne metody promocji
- Zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
- Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych
- Poznają podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla osób, które potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy digital marketingu,
- dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego,
- dla osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i potrzebują uzupełnienia wiedzy o działania digitalowe,
- dla specjalistów w jednej dziedzinie online marketingu (np. SEM czy social media), którzy chcą zyskać szersze spojrzenie na kontekst swoich działań
Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin Dimaq – 4 dni pełne ogromnej dawki praktycznej digitalowej wiedzy.
Metody pracy
- Interaktywny wykład
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- quiz z nagrodami
- próbny egzamin
- kejsy z rynku
Dzień 1
w godz. 10 – 16:30
Digital marketing – podstawy
Strategia i planowanie
Display / Video advertising
Programmatic / rtb
Dzień 2
w godz. 10 – 16:30
E-mail marketing
Search engine marketing
Analityka internetowa i user experience
Prawo w Internecie
Dzień 3
w godz. 10 – 16:30
Mobile marketing
Social media i content marketing
Ecommerce
Wewnętrzny test wiedzy
Koszt szkolenia to 2500 zł netto dla jednej osoby. Cena zawiera:
19,5 godzin zegarowej zajęć
materiały w wersji elektronicznej
50 pytań dodatkowych
lunch
ćwiczenia praktyczne
39 próbnych pytań egzaminacyjnych
bufet herbaciano-kawowy
Podejście do egzaminu DIMAQ
Dlaczego warto?
- aby usystematyzować wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem
- potwierdzić swoje kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca.
- ponieważ sam certyfikat może pomóc mi w zdobywaniu klientów
- pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych.
- chcę zdać egzamin certyfikacyjny, by podnieść swoje kwalifikacje zawodowe
- jedyny na rynku polskim prestiżowy certyfikat w digitalu
- cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy
- szkolenie ma renomę, słyszałam od osób wcześniej uczestniczących, że było ciekawie
* Dane pochodzą z ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez każdego uczestnika po szkoleniu (od sierpnia 2016 do teraz)
Opinie
-
Szkolenie prowadzone przez praktyka z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu. Jako niezależny konsultant edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. Jest trenerem oraz wykładowcą m.in. SGH, AGH.
-
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
-
Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
-
Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
-
Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Opinie o DIMAQ
Trener
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ
- Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
- Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
- Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
- Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
- Zalicza wynik min. 75%.
- Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Professional.
(Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych