Consumer journey
Mapowanie ścieżki konsumenta
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 24
Cena: od 2900 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Obecnie szkolenie odbywa się wyłącznie ONLINE – w formie interaktywnego live’u całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
-
Jak identyfikować i odwzorować ścieżkę interakcji klienta z marką, uwzględniając różnorodne kanały komunikacji na tej ścieżce.
-
Jak tworzyć mapę ścieżki konsumenta (consumer Journey Map), określając czynniki, które zachęcają lub powstrzymują konsumenta na poszczególnych etapach ścieżki oraz wskazując środki, za pomocą których marka komunikuje się z konsumentem na poszczególnych etapach.
-
Jak analizować skuteczność poszczególnych mediów i rolę, jaką pełnią w budowaniu doświadczenia marki w oczach konsumenta.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem innowacji w organizacjach
- Dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji
Program
- Analiza grupy celowej
- Definiowanie grupy celowej
- Research oraz narzędzia wspierające
- Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji
- Definicja insightu konsumenckiego
- Rodzaje insightów
- Cechy dobrego insightu
- Etapy planowania strategii komunikacji
- Badania użytkowników
- Tworzenie person marketingowych
- Mapowanie consumer journey
- Job to be done
- Identyfikacja etapów consumer journey
- Czynności i Touchpointy
- Oczekiwania, potrzeby, emocje
- Pain points
- Rola Consumer Journey w komunikacji
- Consumer journey loop w ujęciu mediowym
- Consumer Journey Loop
- Rola mediów
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz źródła do dalszej pracy samodzielnej.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia online dla jednej osoby to 2 900 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
24 godziny warsztatowe szkolenia (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Wybierz termin szkolenia, aby się zarejestrować:
Trenerzy
Jacek Szostak
Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec/Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Bartosz Sikora
Ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku.
Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe.
Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow. Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych