Jak się zaczynał ten rok — 2020, mieliśmy cele i plany biznesowe, postanowienia noworoczne, a przede wszystkim nadzieje, że będzie lepszy niż poprzedni. Już teraz wiemy, choć jeszcze nie minął, że dla wielu z nas lepszy nie był. Wszystko się załamało w marcu i przez pewien czas żyliśmy jakby za szybą, osamotnieni w naszych domach. Nasze emocje nie były pozytywne. Dominowała frustracja, strach, złość, znudzenie, obawa przed utratą pracy, niepewność, poczucie braku bezpieczeństwa.


Potrzebowaliśmy wsparcia, zjednoczenia się, pomocy od innych. To się wydarzyło, bo powstały grupy wsparcia, ludzie pomagali innym znaleźć pracę, sprzedać lokalne produkty. Takie wzajemne wsparcie pomogło jakoś przejść przez tą sytuację. Marki również szybko zrozumiały, że ich klienci potrzebują wsparcia. Pojawiły się świetne kreacje dające mnóstwo wsparcia w tym trudnym czasie…


Artykuł został napisany przez eksperta – posiadacza certyfikatu DIMAQ. Pełny materiał jest dostępny jest łamach NowyMarketing.pl, patrona medialnego DIMAQ.

Filip Iwański – rozpoczął swoją przygodę ze światem digital już w 2001 roku. W 2009 założył agencję digital IMAGINE, która pomaga swoim partnerom spełniać cele biznesowe, strategiczne, komunikacyjne i inne. W swojej karierze pracował już dla takich marek jak m.in. Orange, mBank, Getin Bank czy Mitsubishi. Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional. Pasjonat designu oraz prostoty w projektowaniu. Absolwent ASP w Łodzi. Prywatnie szczęśliwy tata dwóch córek